حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکاسی در شب گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ احتمالا بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۳ را ارائه کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

عکاسی در شرایط نوری مناسب و روز اکثر موبایل‌های سال ۲۰۲۲ جذاب و دوست داشتنی بود. شرایط چالشی جایی است که موبایل‌های مختلف می‌توانند توانایی خود را به نمایش بگذارند. یکی از این شرایط را می‌توان مواقعی دانست که نور کم است. گزارش می‌شود که سامسونگ برای پرچمدار ۲۰۲۳ خود در نظر دارد تا این بخش را ارتقا خوبی بدهد. عکاسی در شب گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ احتمالا بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۳ را ارائه کند.

عکاسی در شب گلکسی اس ۲۳ اولترا

با نزدیک شدن به عرضه سری گلکسی اس 23 جزئیات بیشتری در مورد گوشی های موجود در این سری دریافت می کنیم. امروز در یک گزارش جدید از سوی Ice Universe می‌شنویم عکسی‌هایی که در حالت شب با گلکسی اس ۲۳ اولترا گرفته شده‌اند بسیار روشن به نظر می‌رسند، به شکلی که گویی گوشی دارای «دید در شب» است.

براساس ادعای آیس‌یونیورس سامسونگ Galaxy S22 Ultra عملکرد بسیار خوبی در بخش دوربین در شرایط کم نور دارد. با این حال، دستگاه‌هایی مانند Vivo X90 Pro Plus که اخیراً به بازار عرضه شده‌اند، به لطف سنسورهای دوربین بزرگ‌تر (حسگر 1 اینچی) و پردازشگر کمکی اختصاصی خود عملکرد فوق‌العاده ای را در شرایط کم نور ارائه می‌دهند. در واقع، بسیاری از منتقدان بر این باورند که Vivo X90 Pro Plus در شرایط نور کم و در مقایسه با گوشی پرچمدار فعلی سامسونگ، تصاویر بهتری می گیرد، طبیعتا این ضربه بزرگی به شهرت سامسونگ است.

رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا

رندر غیررسمی گلکسی اس ۲۳ اولترا

اگر کره‌ای‌های آبی‌پوش بخواهند در رقابت عکاسی در شرایط نور کم پیشتاز بمانند، باید گلکسی اس 23 اولترا را به سیستم دوربینی مجهز کنند که بهتر از سیستم دوربین Vivo X90 Pro Plus است و اگر جدیدترین توییت Ice Universe صحیح باشد، سامسونگ در مسیر درستی قرار دارد و گلکسی اس 23 اولترا حداقل می‌تواند با پرچم‌دار Vivo در تصویربرداری در نور کم برابری کند.

مشخصات احتمالی دوربین Galaxy S23 Ultra

طبق اطلاعات قبلی، گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی  خواهد بود. این سنسور 200 مگاپیکسلی نسخه ارتقا یافته ISOCELL HP1 است که در کنار خود یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 3 برابر (برای تصاویر پرتره) و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد داشت. این گوشی همچنین می تواند تا رزلوشن 8K و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند در بخش دوربین برای سری پرچمدار سامسونگ، آبرویی بخرد؟ احتمالا ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ پاسخ این پرسش را دریافت کنیم.

سری گلکسی اس 23 از فیلمبرداری 8K با نرخ 30 فریم‌برثانیه پشتیبانی خواهد کرد

تاریخ معرفی گلکسی اس 23 سامسونگ فاش شد: 12 بهمن 1401

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)