حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی GTA VI احتمالا سال ۲۰۲۳ باشد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی، شایعات

عنوان GTA یا Grand Theft Auto بی شک یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ است که اکنون مدت‌هاست انتظار زیادی برای عرضه نسخه جدید آن تحت عنوان GTA VI یا GTA 6 می‌رود. اگر چه هنوز تاریخ مشخصی تایین نشده است، اما گویا تاریخ معرفی GTA VI احتمالا سال ۲۰۲۳ باشد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

تاریخ معرفی GTA VI به حوالی سال ۲۰۲۳ اشاره دارد

راک استار قبلا اعلام کرده بود که در حال توسعه GTA 6 است، اما هیچ تاریه رسمی برای معرفی آن و یا حتی یک تریلر معمولی ارائه نکرده است. این شرکت در اوایل سال جاری با مسئله هک شدن دیتابیس خود و به سرقت رفتن حجم زیادی از اطلاعات این بازی روبرو شد. این افشای اطلاعات، جزئیات زیادی درباره بازی بعدی Grand Theft Auto را فاش کرد. Rockstar صحت این اطلاعات را تایید کرد اما اظهار داشت که آن‌ها بر اساس کارهای اولیه بوده است. به همین دلیل، هنوز باید منتظر باشیم تا محصول نهایی را ببینیم. به گفته روزنامه نگار مشهور، تام هندرسون، اعلامیه رسمی برای معرفی این بازی احتمالادر سال ۲۰۲۳ منتشر می شود.

تاریخ معرفی GTA VI

در نشریه‌ای که هندرسون برخی از پیش‌بینی‌های خود را برای سال ۲۰۲۳ بیان کرده است، وی همچنین به بزرگ‌ترین معرفی بازی تمام دوران‌ها اشاره می‌کند که منظور وی می‌تواند همان GTA 6 باشد. به گفته وی، این برهه زمانی بسیار منطقی است، به ویژه به این دلیل که برای چند سال این انتظار وجود دارد که عنوان مذکور تنها در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود.

وی می‌گوید که اگرچه در سال ۲۰۲۱ پس از اینکه به عرضه این بازی بین سال‌های ۲۰۲۵ و بعد از ۲۰۲۵ اشاره کردم، اما توسط طرفداران انجمن GTA مورد هجمه قرار گرفتم. با این حال من هنوز هم به این تاریخ اعتقاد دارم. اعلامیه‌ای در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد، بسیار منطقی است، به خصوص زمانی که بدانید رویه کار راک استار و TAKE-TWO برای بازی‌هایشان به همین شکل است. برای مثال، هم GTA 5 و هم RDR 2، اعلامیه این دو بازی، دقیقا دو سال قبل از عرضه رسمی منتشر شد.

تاریخ معرفی GTA VI

در بخش دیگری وی معتقد است که در این اطلاعیه، درباره GTA 6 و جزئیات بیشتری از گیم پلی این بازی اطلاعاتی منتشر خواهد شد. به گفته این روزنامه نگار، این اطلاعیه با سبک خاصی خواهد بود. Rockstar از این فرصت استفاده می‌کند تا برخی از گیم پلی و شخصیت‌های بازی جدید را فاش کند. با قضاوت بر اساس اطلاعات فاش شده، ما کنترل دو شخصیت در GTA 6 را در دست خواهیم گرفت که عبارتند از جیسون و لوسیا که ما نوعی سبک ماجراجویی مانند فیلم Bonnie & Clyde خواهیم داشت.

تاریخ معرفی GTA VI

به گفته خبرگزاری GizChina، همچنین شواهدی از دو شخصیت دیگر وجود دارد، اما نمی‌دانیم که آیا آن‌ها به بازی واقعی راه خواهند یافت یا خیر. علاوه بر این، اطلاعات دیگر به محیطی در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی اشاره دارد. تام همچنین در مورد سند اخیر مایکروسافت که نشان دهنده عرضه بازی در سال ۲۰۲۴ است، اظهار نظر کرده بود. به گفته وی، این امکان وجود دارد اما بسیار بسیار بعید است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

2تا بازی تا ابد رودست نخواهند داشت یکی همین GTA و دومی هم فوتبال (PES و FiFA)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان