حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لو ویبینگ به سمت مدیرعامل جدید گروه شیائومی منصوب شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | چهره ها، شیائومی

شیائومی اوایل امروز (30 دسامبر 2022) در بازار بورس هنگ‌کنگ اعلامیه جدیدی را ارائه کرد. این شرکت به‌طور رسمی لو ویبینگ (Lu Weibing) را به‌عنوان مدیرعامل جدید بخش تجارت بین‌الملل گروه شیائومی منصوب کرد.

مدیرعامل جدید گروه شیائومی

غول فناوری چینی قبلاً اعلام کرده بود که وانگ شیانگ (Wang Xiang)، مدیرعامل سابق، در تاریخ 30 دسامبر بازنشسته خواهد شد و لو ویبینگ قرار است مسئولیت وی را برعهده بگیرد. در این اطلاعیه، این برند همچنین اعلام کرده که لو ویبینگ به‌عنوان رئیس بخش تجارت بین‌الملل این گروه ارتقا یافته است و حتی مدیریت بخش گوشی‌های هوشمند، بخش زنجیره زیست‌محیطی، بخش لوازم اصلی، منطقه چین و منطقه هند را برعهده خواهد داشت.

علاوه‌بر این، وانگ شیائویان (Wang Xiaoyan) به معاونت رئیس گروه ارتقا یافته و همچنین به‌عنوان رئیس گروه در چین خدمت خواهد کرد. کو هنگ (Qu Heng) نیز به‌عنوان نایب‌رئیس گروه ارتقا یافته و همچنین به‌عنوان رئیس کمیته فنی گروه شیائومی نیز کار خواهد کرد. درنهایت، ما جی (Ma Ji) همچنین به سمت معاون رئیس گروه شیائومی ارتقا یافته و حتی به‌عنوان مدیرکل بخش تجارت اینترنتی این گروه خدمت خواهد کرد.

مدیرعامل جدید گروه شیائومی

مدیرعامل جدید گروه شیائومی

جالب اینجاست که این خبر بلافاصله پس از شایعه اخراج هزاران کارمند شیائومی به‌گوش می‌رسد. برای کسانی که اطلاع ندارند، چندی پیش گزارش شد که شیائومی درنظر دارد تا تعدادی از کارمندان فعلی خود را اخراج کند که همین مورد چندین بخش را تحت تأثیر قرار داده است. بر اساس این گزارش، تا 75 درصد اخراج کارکنان در بخش‌های خاص نیز وجود داشت، درحالی‌که برخی از تیم‌ها نیز شاهد کاهش 40 درصدی اعضای خود بودند.

تقریبا همه شرکت‌های فناوری اخیرا برای مقابله با مشکلات فعلی، کارکنان خود را اخراج می‌کنند. حتی شیائومی و دیگر برندهای سطح اول مستقر در چین نیز از گزند مشکلات اقتصادی در امان نیستند و دست به اخراج گسترده کارکنان خود زده‌اند. اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه کدام قسمت از موارد تحت تأثیر قرار می‌گیرد وجود ندارد، اما سطح این اخراج‌ها قاعدتا کمتر از 15 درصد نخواهد بود.

نظر شما درباره مدیرعامل جدید گروه شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی