حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo7 Racing edition با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد: ۴۰۰ دلار برای مدل ۸-۲۵۶

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

اگر به یاد داشته باشد مدل پایه iQOO Neo7 با تراشه Dimensity 9000 Plus وارد بازار شد. در ادامه آن گزینه کمی اقتصادی‌تر Neo7 SE با تراشه مدیاتک Dimensity 8200 را داشتیم و حالا نسخه Racing با یک تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه می‌شود. به غیر از چیپست و قیمت، تفاوت زیادی با iQOO Neo7 ندارد.

گوشی iQOO Neo7 Racing edition

گوشی iQOO Neo7 Racing edition صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزلوشن FHD+ و نسبت تصویر 20:9 را با پشتیبانی از HDR10+ و رفرش‌ریت 120 هرتز ارائه می‌کند. این پنل زیر یک شیشه تخت قرار گرفته است که هیچ اشاره ای به شیشه تقویت شده ندارد. درون سوراخ نمایشگر یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

مجموعه دوربین پشتی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سامسونگ ISOCELL GN5 به جای سونی IMX766V)، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. ماژول اصلی دارای OIS است و این اساساً همان مشخصات دوربین Neo7 است.

در بخش باتری یک نمونه 5000 میلی آمپر ساعتی دو سلولی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی ویوو را داریم. شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌شود.

در حالی که این گوشی به صورت مشخص یک گوشی گیمینگ محسوب نمی‌شود اما گوشی iQOO Neo7 Racing edition آن چیزهایی را که برای داشتن چنین لقبی نیاز دارد یا ارائه می‌کند. پردازنده گرافیکی سریع تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ توسط یک تراشه اضافی تلاش می‌کند تا افزایش فریم را با حداقل مصرف انرژی اضافی ارائه کند. همچنین موتورهای ویبره خطی دو محور X برای تجربه لرزش بهتر وجود دارد. برای دفع حرارت یک محفظه بخار غول پیکر ۴۰۱۳ میلی‌متر مربعی وجود دارد.

این گوشی در بخش طراحی فاقد ظاهر یک گوشی گیمینگ است اما در رنگ‌های نارنجی، آبی یا مشکی در دسترس است. اولین عرضه این گوشی یک هفته دیگر در چین خواهد بود و سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری OriginOS 3.0 عرضه می شود.

اگرچه این رابط کاربری برای انتشار جهانی باید به رابط کاربری FuntouchOS 13 تغییر کند. شایان ذکر است که ما چیزی در مورد عرضه جهانی نشنیده ایم.

قیمت گوشی iQOO Neo7 Racing edition

جالب است بدانید که مدل دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس که با نام iQOO Neo 7 می‌شناسیم هم برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم قیمت با مدل دارای اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ (مدل Racing Edition) برای همین حافظه‌ها است. هر دو دستگاه معادل ۴۰۰ دلار قیمت دارند. البته مدل مدیاتک چون حافظه حداقلی ۱۲۸ گیگابایت هم دارد می‌تواند با قیمت کمتر ۳۷۴ دلاری نیز تهیه شود. به یاد داشته باشید که این قیمت‌ها برای بازار چین است.

قیمت دیگر مدل‌های این گوشی عبارت است از:

  1. ۱- مدل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۴۳۰ دلار
  2. ۲- مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۴۷۳ دلار
  3. ۳- مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۱۶ دلار

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار اقتصادی یا به نوعی گیمینگ، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)