حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Camera Assistant سامسونگ برای مدل‌های گلکسی بیشتری عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، نرم افزار

سامسونگ در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند، نه تنها کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد، بلکه امکانات جانبی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خاصی نیز دارد. اکنون گویا برنامه Camera Assistant سامسونگ برای مدل‌های گلکسی بیشتری عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید تا به بررسی این برنامه بپردازیم.

برنامه Camera Assistant سامسونگ چه قابلیت‌های را در اختیار کاربران می‌گذارد؟!

با توجه به پستی که یکی از مدیران سامسونگ در انجمن این شرکت در کره جنوبی (از طریق SamMobile) منتشر کرده است، گویا تیم بخش دوربین این شرکت به دنبال آن است که برنامه Camera Assistant خود را تا حد امکان به بسیاری از گوشی‌های گلکسی بیاورد. انتظار می‌رود به زودی اطلاعیه‌ای که برنامه‌های سامسونگ برای این اپلیکیشن را فاش می‌کند، منتشر شود. این برنامه در حال حاضر فقط برای کسانی که از یکی از سه مدل سری گلکسی S22 استفاده می‌کنند در دسترس است و اولین بار در ماه اکتبر منتشر شد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از کنترلرهای موجود در برنامه پیشفرض دوربین، تنظیمات آن را تا سطحی بسیار فراتر از آنچه در دسترس است سفارشی کنند.

برخی از کنترل‌های دوربین که سامسونگ قبلا از برنامه دوربین اصلی حذف کرده بود، در برنامه Camera Assistant در دسترس خواهند بود. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که ویژگی HDR را فعال یا غیرفعال کنند، بافت نرم عکس (برای ثبت و ارائه جزئیات ملایم‌تر و شفاف‌تر در عکس‌ها) و تعویض خودکار لنز که به دستگاه اجازه می‌دهد بهترین لنز را بر اساس زوم انتخاب کند. این اپلیکیشن همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا نور و فاصله تا سوژه را به راحتی در دسترس داشته باشند و حتی در حالت عکس با نگه داشتن دکمه شاتر، فیلمبرداری کنند.

برنامه Camera Assistant سامسونگ

به گفته خبرگزاری PhoneArena، این اپلیکیشن همچنین در صورت عدم استفاده از دوربین در عرض دو دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود و کاربران می‌توانند سرعت شاتر دوربین را افزایش دهند. همچنین می‌توان از آن برای تنظیم تعداد عکس‌هایی که می‌خواهید پس از خاموش شدن تایمر بگیرید، استفاده کنید. ماه گذشته، سامسونگ به لطف ویژگی Dynamic Island Icon اندروید ۱۳، آیکون برنامه را به روز کرد تا با تم رنگی تصویر زمینه گوشی مطابقت داشته باشد.

در حال حاضر، کسانی که Samsung Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra دارند، می‌توانند به فروشگاه گلکسی رفته و برنامه Camera Assistant را نصب کنند. اما ظاهراً این موضوع تغییر خواهد کرد. در پست ناظر در انجمن انجمن کره جنوبی که توسط گوگل ترجمه شده است، آمده است: “همانطور که در بالا ذکر شد، آزمایش بتا در حال انجام است و ما به محض تکمیل طرح توسعه را اعلام خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد از آن پشتیبانی کنیم. تا جایی که ممکن است مدل‌های بیشتری داشته باشید. نظر شما کاربران ترنجی درباره اینکه برنامه Camera Assistant سامسونگ برای مدل‌های گلکسی بیشتری عرضه می‌شود، چیست؟ آیا این برنامه می‌تواند به کاربران کمک کند تا تصاویری حرفه‌ای‌تر ثبت کنند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان