حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition شیائومی رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان گجت‌های هوشمند در جهان، در بخش صوتی نیز حرف‌های زیادی بری گفتن دارد. این شرکت در چند سال اخیر محصولات بسیار خوبی معرفی کرده. اکنون نیز هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition شیائومی رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition شیائومی

شیائومی کنفرانس سال نوی Redmi 2023 را در شامگاه ۲۷ دسامبر برگزار خواهد کرد. امروز، این شرکت رسما هدست Redmi Buds 4 Youth Edition را معرفی کرد. Redmi Buds 4 Youth Edition یک هدفون بی سیم semi-in-ear است که بدون سر سلیکونی می‌باشد. وزن هر گوشی این دستگاه ۳.۹ گرم است و در ۴ رنگ جذاب و محبوب مشکی، نارنجی، سفید و سبز موجود است. این دستگاه با سری Redmi K60 در ۲۷ دسامبر عرضه خواهد شد.

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition

مدت‌ها پیش شیائومی هدست Redmi Buds 3 Youth Edition را در اکتبر ۲۰۲۱ عرضه کرد. این هدست از طراحی منحصر به فرد cat ears استفاده می‌کند و از بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد که عمر باتری آن ۱۸ ساعت است. علاوه بر این، این دستگاه دارای گواهی IP54 است که برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌باشد. این هدفون از درگاه USB Type-C نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت Redmi Buds 3 Youth Edition حدود ۹۹ یوان (معادل ۱۴ دلار) است. اما Redmi Buds 4 Youth Edition از نظر ظاهری دستخوش تغییرات اساسی شده است و تقریبا هیچ چیز خاصی از نسل قبلی به ارث نبرده است. از بخش طراحی بدون دسته تا طراحی شبیه به AirPods آن کاملا تغییر یافته است. با این حال، این شرکت هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است.

هدفون Redmi Buds 3 Youth Edition

به گفته خبرگزاری GizChina، حدود دو هفته پیش، شیائومی یک هدفون نادر با حذف نویز که طراحی semi-in-ear داشت را به نام Xiaomi Buds 4 معرفی کرد. این دستگاه با قیمت پایه ۶۹۹ یوان (۱۰۰ دلار) عرضه می‌شود. این هدفون دارای سه طرح رنگی است و طراحی ear-mounted دارد. Xiaomi Buds 4 از طراحی angel ring استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین دارای یک واحد صدای مغناطیسی دوگانه گرافن است و از فناوری EQ تطبیقی پویا پشتیبانی می‌کند که البته به گوشی‌های هوشمند با اندرویدی ۶ و بالاتر نیاز دارد. این اولین پروتکل انتقال LHDC 5.0 است و دارای گواهینامه Hi-Res Audio Wireless می‌باشد.

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition

شیائومی Buds 4، به عنوان یک هدست semi-in-ear، از ویژگی تنظیم کاهش نویز فعال به صورت لحظه‌ای پشتیبانی می‌کند و همچنین از قابلیت کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی و صدای فضایی با سنسور شش محوره داخلی برخوردار است. از نظر عمر باتری، Xiaomi Buds 4 دارای عمر باتری ۶ ساعته است و در کل عمر باتری ۳۰ ساعتی را به همراه کیس ارائه خواهد داد. علاوه بر این، این هدست از اتصال دو دستگاه، گواهی مقاومت IP54 در برابر تعریق و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. نظر شما کاربران ترنجی درباره هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition شیائومی که به تازگی رسما معرفی شده است، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان