حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش عرضه ۷۰ درصدی گلکسی A23 5G سامسونگ به دلیل مشکلات نامشخص

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که همواره در بخش میان‌رده‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. اگرچه حضور برندهای قدرتمند چینی، چشم انداز این شرکت از آینده این بخش از گوشی‌های هوشمند را تغییر داده است، اما اکنون شاهد کاهش عرضه ۷۰ درصدی گلکسی A23 5G سامسونگ به دلیل مشکلات نامشخص هستیم. با ترنجی همراه شوید.

کاهش عرضه ۷۰ درصدی گلکسی A23 5G سامسونگ به دلیل مشکلات نامشخص

گزارشی که توسط The Elec منتشر شده است، نشان می‌دهد که سامسونگ به شدت برآورد خود از حجم عرضه امسال در بخش گوشی‌های میان‌رده گلکسی A23 5G را کاهش داده است. بین نسخه‌های 4G و 5G این دستگاه، سامسونگ انتظار داشت ۳۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۳ یا تقریبا ۱۰ درصد از کل تعداد گوشی‌های هوشمندی که این شرکت در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند را عرضه نماید. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت دستگاه باعث شده تا سامسونگ حجم عرضه گلکسی A23 5G را کاهش دهد.

این شرکت به جای عرضه ۱۲.۶ میلیون دستگاه گلکسی A23 5G در سال جاری، اکنون قصد دارد کمتر از ۴ میلیون دستگاه را در بازار عرضه نماید. این به موضوع، کاهشی نزدیک به ۷۰ درصدی را در حجم عرضه این مدل منجر می‌شود. نسخه 4G این گوشی که در اوایل سال جاری معرفی شد، احتمالا قرار نیست تغییری نسبت به ۱۷.۱ میلیون دستگاهی که سامسونگ گفته بود در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهد کرد، ببیند. Galaxy A23 5G در نیمه دوم سال جاری عرضه شد.

کاهش عرضه ۷۰ درصدی گلکسی A23 5G

سامسونگ هنوز توضیح نداده است که مشکل گلکسی A23 5G چیست. این تولید کننده برخی از تامین کنندگان خود را برای دستگاه مذکور تغییر داده است و Sunny Optical برای ارائه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است، انتخاب شد. Partron نسخه 4G گوشی را با همین قطعات عرضه کرده است. برای روشن‌تر شدن ابعاد ماجرا، گویا سامسونگ Sunny Optical را به خاطر آنچه رخ داده است سرزنش نمی‌کند.

یک مشکل فاش نشده باعث شده است تا سایر اجزای موجود در این دستگاه، مانند دوربین، ضعیف‌تر از حد انتظار کار کنند. سامسونگ پس از بررسی مشکل به مدت یک ماه که طی آن با تامین کنندگان خود به مذاکره پرداخته بود، به Sunny Optical گفته است این شرکت باید به تامین کننده خود که در چین مستقر است، سریع‌تر واکنش نشان دهد.

اگرچه سامسونگ در نهایت متوجه شد که این مشکل چیست، اما به دلیل مشکلاتی که مدل 5G با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، تصمیم گرفت تا حجم عرضه این دستگاه را کاهش دهد. سامسونگ قصد دارد سال آینده تنها ۵ میلیون دستگاه از این گوشی را تولید کند. گلکسی A23 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. زیر بدنه نیز آن تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ قرار دارد که یک چیپست میان رده طراحی شده توسط کوالکام است. این گوشی به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و یک اسلات microSD برای کسانی که نیاز به فضای ذخیره سازی اضافی دارند مجهز شده است.

کاهش عرضه ۷۰ درصدی گلکسی A23 5G

به گفته وب سایت خبری PhoneArena، علاوه بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که به OIS (لرزشگیر تصویر اپتیکال) مجهز شده است، چینش دوربین پشتی شامل یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکس بردازی از سوژه‌های نزدیک و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای استفاده‌های سلفی و چت ویدیویی وجود دارد.

همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این دستگاه قرار دارد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در بین اکثر میان‌رده‌های سامسونگ، این گوشی جز معدو گزینه‌های دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. در ایالات متحده، گلکسی A23 5G در اپراتورهایی چون AT&T یا T-Mobile و یا Metro by T-Mobile و همچنین Cricket و Boost Mobile در دسترس است. نظر شما کاربران ترنجی درباره کاهش ۷۰ درصدی گلکسی A23 5G سامسونگ به دلیل مشکلات نامشخص چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان