حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Racing Edition گوشی iQOO Neo 7 با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هشتم دی ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

ابتدا دو ماه پیش بود که گوشی iQOO Neo 7 با دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس رونمایی شد. دو هفته پیش هم گوشی iQOO Neo 7 SE با تراشه دیمنسیتی 8200 ارائه گشت و حالا نوبت به نسخه Racing Edition آن است که با توجه به حضور Snapdragon 8+Gen 1 به نظر می رسد تمرکزی روی گیمینگ هم دارد. نسخه Racing Edition گوشی iQOO Neo 7 با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هشتم دی ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد.

نسخه Racing Edition گوشی iQOO Neo 7

همکاری iQOO برای انتخاب تراشه دو مدل قبلی این خانواده با مدیاتک به سرانجام رسید ولی حالا این برند چینی متمرکز بر ارائه محصولات ارزنده، می‌خواهد یک نماینده مجهز به تراشه کوالکام هم داشته باشد.

در کنار استقبال دیگر برندها از استفاده از تراشه پرچمدار یک نسل قدیمی‌تر در دستگاه‌های قاتل پرچمدار یا موبایل‌های گیمینگ، آیکو هم تصمیم دارد تا در iQOO Neo 7 Racing Edition از همین راهبرد بهره ببرد. انتخاب آن ها اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است. تراشه‌ای که با تولید توسط TSMC قرار است مشکل ایجاد حرارت بیش از حد نسل قبلی خود را برطرف کند.

در پوستر رسمی ارائه شده توسط این شرکت علاوه بر تایید تاریخ رونمایی دستگاه که ۸ دی ۱۴۰۱ است، یک تراشه اختصاصی به نام “پرو پلاس” هم دیده می‌شود. آنطور که پیداست این تراشه وظیفه مدیریت نمایشگر را دارد. طی مدت اخیر مرسوم است که برندهای چینی حداقل یک پردازنده اختصاصی را درون محصول خود قرار می‌دهند.

برند iQOO هیچ چیز دیگری در مورد Neo7 Racing Edition تایید نکرده است، اما ممکن است طی روزها آتی چند ویژگی دیگر را در مورد این گوشی هوشمند فاش کند زیرا هنوز رونمایی آن شش روز باقی مانده است.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه خاص هستید؟ هر چند که رونمایی آن چین است اما باز هم از نظر عملکردی می تواند جالب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)