حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان آنر X5 با مدیاتک Helio G25 معرفی شد: ۱۰۵ دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر خیلی بی‌سروصدا یک گوشی هوشمند جدید را در بازار جهانی عرضه کرده است. این محصول در جهت رو به تکمیل بردن خانواده Honor X عرضه می شود و Honor X5 نام دارد. گوشی ارزان آنر X5 با مدیاتک Helio G25 و به قیمت ۱۰۵ دلار در دسترس است.

گوشی ارزان آنر X5

گوشی ارزان قیمت Honor X5 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD+ و بریدگی قطره‌طور در قسمت بالایی برای دوربین سلفی است. پنل پشتی دارای بافت مشابه چرم بوده که ماژول دوربین مربعی را در خود جای داده است. این دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و به تشخیص چهره متکی است.

آنر X5 دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است. از فیلمبرداری 1080p پشتیبانی می کند و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد.

آنر X5

آنر X5

در قلب آنر ایکس ۵ پردازنده مدیاتک Helio G25 همراه با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 قرار دارد. همین برند پیش از این آنر X6 و X6s را با این تراشه عرضه کرده بود.

در بحش حافظه رم و حافظه داخلی به ترتیب دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. از نظر نرم‌افزاری، Honor X5 سیستم عامل اندروید 12 Go Edition را ارائه می کند.

مدیاتک Helio G35 و Helio G25 رسما معرفی شدند

گزینه های اتصال در Honor X5 شامل پورت قدیمی micro USB، جک 3.5 میلی متری، VoLTE، WiFi، بلوتوث و دو سیم کارت است.

آنر X5 در رنگ‌های نارنجی آفتابی، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه‌شب عرضه می‌شود. قیمت و در دسترس بودن آن بستگی به مناطق بازار دارد. در اردن قیمت گوشی هوشمند 75 دلار اردن اعلام شده است که تقریبا معادل ۱۰۵ دلار امریکا در نظر گرفته می شود.

نظر شما چیست؟ در شرف سال ۲۰۲۳ دستگاهی که پورت MicroUSB دارد را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)