حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام راحت‌تر از گذشته خواهد شد

هک شدن حساب کاربری را می‌توان از جمله بدترین اتفاقاتی دانست که برای یک کاربر رخ دهد، خصوصا اگر این حساب کاربری متعلق به یک شبکه اجتماعی باشد که می‌تواند دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد. جدای از این مورد، مسئله دسترسی مجدد به این اکانت نیز بسیار مهم است. گویا اکنون دسترسی به حساب هک شده اینستاگرام راحت‌تر از گذشته خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

بازیابی حساب هک شده اینستاگرام

از دست دادن دسترسی به اکانت اینستاگرام می‌تواند کمی نا امید کننده باشد، اما اگر حساب شما هک شده باشد موضوع کامل فرق خواهد داشت. یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایتستاگرام، دسترسی به اکانت‌های هک شده خود بود. اما اکنون برای آسان‌تر کردن فرآیند بازیابی و استرس کمتر کاربران (!)، اینستاگرام یک روش جامع و جدید ایجاد کرده است که از طریق آن می‌توانید مشکلات دسترسی به حساب خود را گزارش و حل کنید.

همانطور که این شبکه  اجتماعی در پست وبلاگ خود اعلام کرده است، اگر دیگر نمی‌توانید وارد اینستاگرام خود شوید، باید یک صفحه در مرورگر تلفن همراه یا رایانه خود باز کنید و به آدرس Instagram.com/hacked بروید. در آنجا می‌توانید انتخاب کنید که آیا هک شده‌اید، رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، دسترسی به احراز هویت دو مرحله‌ای را از دست داده‌اید و یا حسابتان غیرفعال شده است. بسته به گزینه ای که انتخاب می‌کنید، این سایت مجموعه‌ای از مراحل را به شما ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توانید بازیابی و دسترسی خود به حساب کاربری‌تان را ساده‌تر کنید.

دسترسی به حساب هک شده اینستاگرام

در صورتی که چندین اکانت دارید، می‌توانید حساب دقیقی را که نیاز به پشتیبانی دارد انتخاب کنید. اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که گزینه درخواست از دوستان خود برای تایید هویت در صورت عدم دسترسی به حساب کاربری به طور رسمی راه اندازی شده است. حالا اگر نمی‌توانید وارد شوید، می‌توانید دو نفر از دوستان اینستاگرام خود را برای تایید هویت خود انتخاب کنید. وقتی آن‌ها تایید کردند که این حساب کاربری متعلق به شما است، دوباره به آن دسترسی خواهید داشت.

این شبکه  اجتماعی محبوب همچنین فاش کرد که در حال آزمایش روش‌های جدید برای جلوگیری از هک قبل از وقوع آن است. به عنوان مثال، این پلتفرم در حال حاضر در حال توسعه راهی است که اگر حسابی که اطلاعات شخص دیگری را جعل می‌کند، درخواست دنبال کردن شما را بدهد، به شما اطلاع می‌دهد که ممکن است مورد سو قصد قرار گرفته باشد. همچنین، در ماه‌های آینده، اینستاگرام قابلیتی را ارائه می‌کند که در صورت ارسال پیام مستقیم از حساب کاربری خاصی که هویت یک شخص یا کسب‌ و کار را جعل کرده است، به شما هشدار دهد.

دسترسی به حساب هک شده اینستاگرام

به گفته وب سایت خبری PhoneArena، اینستاگرام اکنون نشان تایید شده را نیز نمایش می‌دهد و با آن علامت آبی می‌توان به معتبر بودن یک حساب کاربری اعتماد کرد. این موضوع حتی در مکان‌های بیشتری در سراسر این پلتفرم در دسترس خواهد بود. اکنون شما می‌توانید تیک تایید آبی را در استوری‌ها و پیام‌های دارکت نیز مشاهده کنید و به زودی در فید نیز در دسترس خواهند بود. نظر شما کاربران ترنجی در مورد راحت‌تر شدن دسترسی به حساب هک شده اینستاگرام نسبت به گذشته چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان