حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موتورولا ThinkPhone در تصاویر تبلیغاتی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو، موتورولا

اخیرا جزئیات بیشتری در مورد ThinkPhone پیش از معرفی پیش‌بینی‌شده آن در سال 2023 منتشر شده است. این گوشی که گفته می‌شود به‌عنوان برند ThinkPhone توسط موتورولا به بازار عرضه خواهد شد، دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر POLED با رفرش‌ریت بالا، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سایر ویژگی‌های قابل‌توجه دیگر می‌باشد.

گوشی موتورولا ThinkPhone

همان‌طور که گفته شد، ThinkPhone بار دیگر به‌صورت آنلاین فاش شده است؛ تقریباً دو ماه پس از آن‌که Evan Blass برای اولین بار جزئیات مربوط به این دستگاه را فاش کرد. درحالی‌که Blass اعتبار افشاگری‌های جدید را نپذیرفته است، به‌نظر می‌رسد که او دستی در آن‌ها داشته است. ظاهراً، این اطلاعات از فهرست اولیه ThinkPhone استخراج شده است.

گوشی موتورولا ThinkPhone

گوشی موتورولا ThinkPhone

برای یادآوری، ایوان بلس در ماه اکتبر ادعا کرد که ThinkPhone با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه خواهد شد، نه اسنپدراگون 8 نسل 2 جدیدتر. علاوه‌بر این، وی ادعا کرد که این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. وی افزود که نسخه رم 8 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود. ThinkPhone از یک صفحه‌نمایش 1080p نیز بهره می‌برد که اندازه آن 6.6 اینچ بوده و بر اساس پنل POLED ساخته شده است. همچنین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، ترکیب لنزهای این دستگاه را تکمیل می‌کنند.

تصاویر بازاریابی مختلف این گوشی همچنین به‌نوعی گواهی مقاومت IP، اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر و سازگاری اشتراک فایل با لپ‌تاپ‌های Lenovo را نشان می‌دهند. علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد که ThinkPhone از شارژ بی‌سیم و سیمی با توان 68 وات پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، اطلاعاتی پیرامون قیمت نهایی این گوشی هنوز به‌اشتراک گذاشته نشده است. بااین‌حال، ThinkPhone علی‌رغم پیوندهای آشکارش با لنوو، احتمالاً به‌دلیل اعتبار بیشتر موتورولا در بخش گوشی‌های هوشمند، تحت بازاریابی این برند وارد بازار خواهد شد.

برای یادآوری، کمپانی لنوو سال‌ها پیش برند موتورولا را از آن خود کرد و تاکنون به عرضه گوشی‌های هوشمند این شرکت به‌صورت مستقل ادامه داده است.

نظر شما درباره گوشی موتورولا ThinkPhone چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی