حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE نوبیا Red Magic 8 Pro تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

گوشی گیمینگ ZTE به زودی رونمایی خواهد شد. این برند تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ را برای رونمایی از گوشی ZTE نوبیا Red Magic 8 Pro تعیین کرده و فاصله زیادی تا آشنایی با این دستگاه نداریم.

گوشی ZTE نوبیا Red Magic 8 Pro

نوبیا در صفحه Weibo خود اعلام کرد که Red Magic 8 Pro را فردا یعنی 16 دسامبر 2022 یا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ معرفی می‌کند. این برند، که بخشی از آن متعلق به ZTE است، به یک “خانواده” اشاره کرد، به این معنی که در معرفی چین باید شاهد بیش از یک گوشی هوشمند باشیم.

گوشی ZTE نوبیا Red Magic 8 Pro

گوشی ZTE نوبیا Red Magic 8 Pro

طبق گفته TENAA دو نسخه از نوبیا Red Magic 8 Pro وجود دارد که یکی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دیگری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این گوشی هوشمند دارای گواهی 3C با شارژ سریع 165 واتی بود، اما احتمالاً شاهد همراهی آن با باتری کوچکتر خواهیم بود.

مدل بزرگ‌تر قرار است دارای بزرگ‌ترین باتری باشد که در گوشی هوشمند Red Magic دیده‌ایم، اما هنوز منتظریم ببینیم این گوشی هوشمند چه توانی برای شارژ سریع خواهد داشت. هر دو گوشی احتمالاً نام “nubia Red Magic 8 Pro” را حفظ خواهند کرد و یکی از آنها با پسوند Supreme یا Ultimate یا مشابه آن، متمایز کردن شناخته می شود.

سوال بزرگ‌تر این است که این گوشی‌ها چه تفاوت‌های دیگری خواهند داشت یا اینکه تفاوت فقط مربوط به باتری آن‌ها خواهد بود. با این حال می‌دانیم که چیپست هر دو دستگاه مطمئناً اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

منتظر گوشی گیمینگ جدید ZTE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)