حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G13 و Moto G23 در پایگاه داده TDRA مشاهده شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

گفته می‌شود که موتورولا در حال کار بر روی دو تلفن هوشمند Moto G13 و Moto G23 است. این دو دستگاه قبلا گواهینامه های NBTC و FCC تایلند را دریافت کرده بودند؛ و هم اکنون در لیست گواهی TDRA مشاهده شده اند. دریافت گواهینامه های متعدد نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این تلفن های هوشمند نمانده است. این دستگاه ها ممکن است خیلی زود وارد بازار شوند. احتمالا در روز های آینده، تیزر یا اطلاعاتی رسمی در رابطه با موتو جی ۱۳ و جی ۲۳ منتشر خواهد شد.

موتورولا Moto G13 از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

موتورولا Moto G13 با شماره مدل XT2331-3 و Moto G23 با شماره مدل XT2333-5 در لیست گواهینامه TDRA مشاهده شده است. موتو جی ۱۳ با اسم رمز Penang شناخته می‌شود. بردار بزرگ تر اما با اسم رمز Penang Plus در دست توسعه قرار دارد. قبلا Penang Plus (Motorola Moto G23) را در پایگاه داده FCC مشاهده کرده بودیم. تنها اطلاعات جدیدی که گواهینامه TDRA در اختیار ما قرار می‌دهد، شماره مدل تلفن های هوشمند آینده موتورولا است.

موتورولا Moto G13 در میان داده های TDRA

گفته می‌شود که Motorola Moto G13 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند همچنین از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که این تلفن های هوشمند آینده موتورولا در قاب پشتی خود از دو لنز دوربین و فلاش LED برخوردار خواهند بود. موتورولا از ترند این روز های بازار پیروی کرده و دوربین سلفی Moto G13 درون یک پانچ هول قرار می‌گیرد.

گوشی موتورولا Moto G Play 2023 با تراشه Helio G37 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

موتورولا موتو جی ۲۳ نیز در گذشته در میان داده های FCC مشاهده شده بود ‌‌. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند در دست نیست. تنها می‌دانیم که این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به آنکه Moto G23 و Moto G13 در چند وقت اخیر گواهینامه های متعددی را دریافت کرده اند. انتظار داریم که در آینده ای نزدیک معرفی شوند.

نظر شما درباره این سری از تلفن های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی