حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو گجت سلامتی OHealth H1 را با 6 ویژگی داخلی نظارت بر داده‌های سلامت معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، پزشکی و سلامت

اوپو در جریان اولین روز از رویداد سالانه فناوری INNO Day 2022 خود، کنفرانس جدیدی را برای «توانمندسازی آینده بهتر» برگزار کرد. این یک رویداد بزرگ از سوی این شرکت است و همچنین جایی است که کمپانی چینی آخرین نوآوری خود را در فناوری‌های مصرف‌کننده و موارد دیگر نشان می‌دهد. این رویداد همچنین با معرفی رسمی از چندین دستگاه همراه است که یکی از آن‌ها، گجت سلامتی اوپو OHealth H1 با 6 ویژگی داخلی نظارت بر داده‌های سلامت کل اعضای خانواده می‌باشد.

گجت سلامتی OHealth H1 اوپو

یکی از دستگاه‌هایی که امروز توسط اوپو معرفی شد، برای بهبود استانداردهای زندگی ازطریق زندگی هوشمندانه و بهتر ساخته شده و OHealth H1 نام دارد. طبق یادداشت‌های رسمی، OHealth H1 یک دستگاه هوشمند نظارت بر سلامت خانواده است و اولین محصول از سری زیر برند OHealth این شرکت می‌باشد. این گجت توسط آزمایشگاه OPPO Health Lab ساخته شده است که سال گذشته تأسیس شد و بخشی از ابتکار آن برای کمک به کاربران برای ایجاد سبک زندگی سالم بود.

گجت سلامتی OHealth H1 اوپو

گجت سلامتی OHealth H1 اوپو

OHealth H1 یک مانیتور سلامت خانواده است که شش عملکرد داخلی نظارت بر داده‌های سلامت را ارائه می‌دهد که برای کل خانواده ساخته شده است. این دستگاه مجهز به مانیتورینگ زیستی متعددی ازجمله نقشه‌برداری اکسیژن خون، نوار قلب، سمع قلب و ریه، ردیابی ضربان قلب، پایش دمای بدن و حتی نقشه خواب نیز می‌باشد. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند به‌لطف سنسورها و الگوریتم‌های دقیق آن برای تمام خانواده‌ها، این عملکردها را در OHealth H1 ارائه می‌کند.

همه این ویژگی‌ها و حسگرها در یک دستگاه فوق سبک قرار گرفته‌اند که تنها 95 گرم وزن دارد. Oppo OHealth H1 با لبه‌های گرد با طراحی کلی بیضی متحدالمرکز عرضه می‌شود. به‌لطف وزن سبک آن، دستگاه نظارت بر سلامت خانواده هوشمند به‌راحتی به‌هنگام انجام کارهای روزمره کاربران قابل‌حمل است.

دیدگاه شما پیرامون گجت سلامتی جدید اوپو با نام OHealth H1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی