حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو تراشه MariSilicon Y برای بهبود اختصاصی عملکرد صوتی را معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، پردازشگرها

رویداد سالانه اوپو برای نمایش محصولات جدید، Inno Day 2022، از فردا به‌مدت دو روز آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که سازنده چینی در طول این رویداد مجموعه‌ای از محصولات جدید را معرفی کند. تاکنون، رونمایی از سری جدید گوشی‌های تاشو Find N2 در روز دوم رویداد تأیید شده است. امروز اما، اوپو به‌صورت رسمی اعلام کرد که دومین تراشه اختصاصی خود با نام MariSilicon Y را با تمرکز بر روی بهبود عملکرد صوتی و صدا رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این چیپست کیفیت صدای هدست‌های بلوتوثی را بهبود ببخشد.

تراشه MariSilicon Y اوپو

شعبه هند اوپو اخیراً ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده است که جزئیات چیپست جدید MariSilicon Y را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که MariSilicon Y یک تراشه صوتی بلوتوث است که از صدای فوق‌العاده با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز، پهنای باند تا 12 مگابیت‌برثانیه و الگوریتم هوش مصنوعی تا 590 GOPS پشتیبانی می‌کند.

این چیپست با فناوری استخراج موسیقی محلی و صدای فضایی شخصی‌‌سازه‌شده همراه می‌شود. این تراشه همچنین از فرایند TSMC N6RF استفاده خواهد کرد که مبتنی‌بر فناوری پیشرفته RF CMOS است. جزئیات بیشتر در مورد چیپست جدید در روز معرفی رسمی از آن، اعلام خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، سری Oppo Find N2 نیز در طول این رویداد معرفی خواهد شد. این مجموعه شامل گوشی جدید Oppo Find N2 به‌صورت تاشوی افقی و Oppo Find N2 Flip با طراحی تاشو عمودی است.

تراشه MariSilicon Y اوپو

تراشه MariSilicon Y اوپو

شایعات فاش‌شده حاکی از آن است که Find N2 دارای صفحه‌نمایش 7.1 اینچی LTPO AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود و از تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 به‌همراه 12 گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای ترکیب دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 48 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

Find N2 Flip می‌تواند صفحه‌نمایش 6.8 اینچی AMOLED داشته باشد که رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین ممکن است این گوشی از چیپست Dimensity 9000 استفاده کند که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. انتظار می‌رود این دستگاه دارای باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 44 واتی باشد.

نظر شما درباره تراشه MariSilicon Y اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی