حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا روند قیمت ارزهای دیجیتال تا انتهای 2022 صعودی خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با آنکه تنها یک ماه تا پایان سال 2022 باقی مانده است، تغییرات ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال معامله گران را گیج کرده است. همه چیز ممکن است در دسامبر 2022 تغییر کند.

آنچه در نوامبر 2022 بر بازار ارزهای دیجیتال گذشت

در ماه نوامبر تغییرات بزرگی در بازار ارز دیجیتال رخ داده است. ارزش قیمت ارز دیجیتال در چند ماهه اخیر به 730 میلیارد دلار کاهش یافته است. در ماه نوامبر ولی روند بازار بهبودی ملایم داشت.

در ماه گذشته قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و اکثر آلت کوین‌ها به پایین‌ترین سطح خود در چند ماه اخیر سقوط کردند. با این حال سودهای کوتاه مدت معامله گران را وسوسه می‌کند تا دوباره به بازار برگردند. بسیاری از طرفداران بیت کوین و آلت کوین‌ها معتقد بودند با تخفیف جمعه سیاه قیمت‌هایی به پایینی در دسترس است.

سقوط  FTX:

یکی از مسائل مهمی که بازار کریپتو را اخیرا تحت الشعاع قرار داده است، شایعات زندانی شدن SBF Sam-Bankman-Fried و سقوط صرافی وی FTX است. این اتفاق باعث فشار فروش در بازار و افت قیمت جهانی ارزهای دیجیتال نیز شد. صحبت‌ها و تحلیل‌ها پیرامون SBF و FTX بسیار است اما مسئله‌ای که مهم است آینده FTX تاثیر به سزایی بر بازار خواهد گذاشت.

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در دسامبر 2022

نوسانات بسیار بازار و قیمت، پیشبینی در مورد آینده را سخت می‌کند.

در حالی که قیمت بیت کوین  پایین‌ترین حمایت خود یعنی حوالی 15 هزار دلار را آزمایش کرد و در یک روند نزولی بسیار بزرگ به نظر قرار دارد؛ بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده هستند که بیت کوین به کف قیمتی خود رسیده است.

قیمت ارز دیجیتال در نوبیتکس

پیش بینی‌ها و مسائل مهم بازار:

  • • یکی از تحلیلگران CryproQuant گفته است: بیت کوین قیمت کمتر از 15 هزار دلار را نخواهد دید. این تحلیگر بر این عقیده است که قیمت بیت کوین  نزدیک به تقاطع دو خط میانگین (UTXO) آن است. براساس تز این تحلیلگر زمانی که تسلط کوتاه مدت به زیر سلطه تسلط بلند مدت می‌رسد، قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد. براساس پیش بینی این تحلیلگر به زودی یک تلاقی (DeadCross) در راه است و به احتمال زیاد به کف قیمت بیت کوین رسیده‌ایم.
  • • تحلیلگر دیگری به نام CryptoKaleo در توییتر خود پیش بینی کرده است که قیمت لایت کوین (LTC) می‌تواند تا پایان سال جاری حرکات انفجاری از خود نشان بدهد. این تحلیلگر براساس نمودار قیمت لایت کوین به بیت کوین LTC/BTC پیش بینی کرده است که لایت کوین آماده جهش قیمت تا 0.02 بیت کوین است.
  • • تحلیگر RektCapital در مورد پیش بینی بازار به معامله گران در مورد آلت کوین‌ها هشدار داد. او گفته است که به نظر می‌رسد بسیاری از آلت کوین‌ها در حال تبدیل حمایت‌های خود به مقاومت هستند. او همچنین اضافه کرد تا وقتی که آلت کوین‌ها نتوانند این سطوح حمایتی از دست رفته اخیر را پس بگیرند باید بسیار محتاط بود.
  • • نظرسنجی ماه اکتبر سایت Finder پیش بینی قیمت بیت کوین را در کوتاه مدت و بلند مدت را نشان می‌دهد. در این سایت 55 متخصص ارزهای دیجیتال عملکرد قیمت بیت کوین را در دهه آینده مورد بررسی قرار دادند. این متخصصین معتقدند قیمت بیت کوین تا پایان 2022 به 21344 دلار خواهد رسید.

قیمت بیت کوین در نوبیتکس

اما به منظور جمع بندی آن چه که از تحلیل‌های بیت کوین و ارزهای دیجیتال می‌توان متوجه شد این است که بازار ارزهای دیجیتال در یک کشمکش برای تعیین کف قطعی است. این کف قیمتی می‌تواند همین همینجایی که در حال حاضر بازار قرار دارد باشد یا اندکی پایین‌تر. اتمام روند نزولی این بازار بسیار نزدیک ولی همچنان با قطعیت در مورد شروع روند صعودی جدید نمی‌توان چیزی گفت. این بازار تا پایان 2022 ممکن است صعودی کوتاه مدت را تجربه کند که یک آماده سازی برای روند صعودی آینده است. همچنان باید تا پایان 2022 در این بازار بسیار محتاط عمل کرد. این به معنی این نیست که باید از بازار فاصله گرفت. باید سطح انتظار خود از بازار را کمتر کرده، به سودهای کمتر قانع بود و حد ضررهای نزدیکی انتخاب کرد. به عقيده بسياری سال ۲۰۲۳ می‌تواند سال بهتری برای بازار ارز دیجیتال باشد. با این وجود نمی‌توان در خصوص هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها مطمئن بود و حکم قطعی صادر کرد. بهترین کار ممکن این است که انواع تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها را مطالعه کرده و بر اساس آن‌ها و البته تحلیل شخصی خودتان از نمودارها و اخبار، بهترین تصمیم را بگیرید.

صرافی ارز دیجیتال

اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای معامله هستید؛ صرافی نوبیتکس با بیش از 4 میلیون کاربر یکی از مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای شماست. نوبیتکس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. شما می‌توانید با ثبت نام در نوبیتکس معامله در ارزهای دیجیتال را به سادگی آغاز کنید. واریز آنی ریال، خرید و فروش با ریال و تتر(دلار) و امکاناتی همچون پورتفوی سود وزیان، حد ضرر و سود، آدرس منحصر به فرد کیف پول، پشتیبانی از شبکه‌های انتقال متنوع همگی بخشی از مزایای صرافی نوبیتکس است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات