حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت “یک بار نمایش” برای پیام های واتس اپ ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ ظاهرا در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد پیام هایی را ارسال کنند که پس از مشاهده توسط گیرنده به طور خودکار حذف می شوند. این ویژگی به عنوان گزینه “view-one” شناخته می شود و در حال حاضر در نسخه بتا این پلتفرم در حال آزمایش است.

قابلیت “یک بار نمایش” برای پیام های واتس اپ

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام «یک بار نمایش» است که از کپی کردن یا ارسال پیام‌هایی که دریافت‌کنندگان مشاهده کرده‌اند جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، گیرندگان نمی توانند از این پیام ها اسکرین شات بگیرند. این ویژگی در واتساپ بتا 2.22.25.20 برای اندروید مشاهده شد.

واتس اپ در حال حاضر  ویژگی مشابهی را برای عکس ها و فیلم ها ارائه می دهد، اما هنوز برای پیام های متنی در دسترس نبود. این باعث شده است که این پلتفرم پشت سر رقبای خود قرار بگیرد، زیرا سایر برنامه های پیام رسانی محبوب مانند اسنپ چت برای مدت طولانی این قابلیت را ارائه می دهند. واتس اپ در تلاش است که با ارائه گزینه ای برای ارسال پیام هایی که پس از مشاهده توسط گیرنده به طور خودکار حذف می شوند، به کاربران خود همان سطح امنیت و حریم خصوصی را ارائه دهد.

گزینه view-one تنها ویژگی پیام رسانی واتس‌اپ نیست که واتس اپ ارائه می دهد. این پلتفرم در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد پیام هایی را ارسال کنند که به طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی ناپدید می شوند. این ویژگی هم برای چت های فردی و هم برای چت های گروهی در دسترس است و بسته به تنظیمات کاربر اجازه می دهد پیام ها پس از 24 ساعت تا 90 روز ناپدید شوند.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)