حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معاون شیائومی تأیید کرد گوشی Redmi K60 Gaming هرگز معرفی نخواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شیائومی

کمپانی شیائومی قرار است نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 13 خود را در یکشنبه پیش‌رو معرفی کند. به‌تازگی اما، یکی از معاونان این شرکت ادعا کرده است که این دستگاه قدرتمندتر از گوشی‌های مخصوص بازی خواهد بود. Lu Weibing که با نام غربی William Lu نیز شناخته می‌شود، اظهار داشت که در سال 2023 ما به دستگاه‌های اختصاصی برای بازی در اندروید نیاز نخواهیم داشت و این روند “محکوم به مرگ” است. وی همچنین خاطرنشان کرد که امسال شاهد گوشی هوشمندی تحت عنوان Redmi K60 Gaming از سوی این شرکت نخواهیم بود.

گوشی Redmi K60 Gaming

معاون شیائومی که به‌عنوان رئیس شیائومی در چین و مدیر برند Redmi نیز شناخته می‌شود، اخیرا تأیید کرده است که نباید انتظار دستگاه گیمینگ Redmi K60 را داشته باشیم، زیرا Redmi K60 معمولی باید برای تمام نیازهای بازی مشتریان کافی باشد.

همان‌طور که برخی از شایعات تاکنون فاش کرده‌اند، سری Redmi K60 درحال تولید است. خط تولید این سری از یک گوشی جدید تحت عنوان Redmi K60E نیز بهره برده و تأیید شده است که این دستگاه دارای چیپست Dimensity 8200 خواهد بود که با هدف گیمینگ توسعه داده شده است. از دیگر گوشی‌های این خانواده می‌توان به Redmi K60 استاندارد با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و Redmi K60 Pro با Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرد.

عدم معرفی گوشی Redmi K60 Gaming

عدم معرفی گوشی Redmi K60 Gaming

پیش از این، لو اعلام کرده بود که Dynamic Island توسط تیم توسعه نرم‌افزار شیائومی درحال آزمایش است، بنابراین ممکن است ویژگی خاص آیفون‌های 14 پرو اپل را در گوشی‌های Redmi K60 مشاهده کنیم، حتی اگر دوربین سلفی این گوشی‌ها به‌صورت سوراخ تکی باشند.

پیش از این شایعه عجیبی منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه ممکن است مدل استاندارد سری Redmi K60 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده، درحالی‌که نسخه پرو از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره ببرد. بااین‌حال، با توجه به افشاگری Digital Chat Station، این موضوع احتمالا صحت نداشته باشد.

نظر شما درباره عدم معرفی گوشی Redmi K60 Gaming و سایر دستگاه‌های مخصوص بازی از سوی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیاز باتری ایکو۱۱ رو دریابید فوق‌العاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی