حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فریم فلزی گلکسی S23 Ultra سامسونگ را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ برخلاف اپل سعی دارد تا هر سال کمی تغییر در طراحی پرچمدارهای خود ایجاد کند. به نظر می‌رسد که امسال با طراحی قاب دوربین مشابه اما کمی بزرگتر روبه‌رو باشیم. تغییر بزرگ امسال در بخش طراحی به فریم فلزی مربوط می‌شود. البته این تغییر در صورتی برای شما محسوس خواهد بود که با دقت به نسل قبلی توجه کرده باشید. بیاید با هم فریم فلزی گلکسی S23 Ultra سامسونگ را ببینیم.

فریم فلزی گلکسی S23 Ultra

تصاویر غیررسمی منتشر شده و منتسب به Galaxy S23 Ultra نگاهی به فریم فلزی این دستگاه می‌دهد. به دلیل خمیده بودن قاب پشتی و نمایشگر نسل‌های قبلی پرچمدار پریمیوم سامسونگ، این قاب در لبه‌ها معمولا نازک‌تر بود.

شایعات قبلی به ما می‌گفتند که میزان خمیدگی لبه‌های نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا کمتر از نسل قبلی خود خواهد بود. این روالی است که طی چندین سال توسط سامسونگ اعمال شده و هر سال میزان نمایشگر خمیده که اصطلاحا به آن Edge می‌گویند، کمتر و کمتر می شود.

البته آنطور که در این تصاویر مشاهده می‌شود، جایی برای قلم S Pen پیش‌بینی نشده است. در حقیقت یک قسمت با رنگ متفاوت وجود دارد اما چون بریده نشده، کمی عجیب به نظر می‌رسد. این‌طور هم می‌توان تصور کرد که این فریم یک نمونه پیش‌تولید بوده و هنوز به مرحله آخر نرسیده است. چرا که وقتی به تصویر پایین نگاه می‌کنیم یک محفظه کوچک در سمت چپ دستگاه می‌بینیم.

به این ترتیب باید دید که میزان خمیدگی نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا در چه حدی خواهد بود. اگر مثل تصویر بالا باشد که تقریبا باید گفت این خمیدگی به صفر میل می‌کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید اگر همین طراحی فریم برای گلکسی S23 Ultra نهایی شود، زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)