حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نحوه قیمت گذاری در اپ استور را به‌روزرسانی کرد: از 29 سنت تا 10 هزار دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل امروز اعلام کرد که 700 مورد قیمت گذاری اضافه را برای برنامه‌های اپ استور به توسعه‌دهندگان ارائه داده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قیمت برنامه‌های خود را از 29 سنت تا 10 هزار دلار تعیین کنند. توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپلیکیشن خود را بالای 1000 دلار قیمت‌گذاری کنند، باید درخواستی را به اپل ارسال کنند تا از انتشار اپلیکیشن‌های گران‌قیمت بی‌معنی در اپ استور جلوگیری شود.

نحوه قیمت گذاری اپ استور

درمجموع، توسعه‌دهندگان توانایی انتخاب از بین 900 قیمت‌گذاری مختلف را خواهند داشت که 100 مورد از بالاترین قیمت فقط درصورت درخواست موجود است. همچنین قیمت‌گذاری جدید به‌صورت تدریجی افزایش می‌یابد، ازجمله هر 10 سنت تا 10 دلار، هر 50 سنت بین 10 تا 50 دلار و غیره. قیمت‌گذاری‌های گردشده نیز در دسترس خواهد بود (مانند 0.90 دلار یا 1.00 دلار)، همراه با قیمت‌هایی که با دو رقم تکرارشونده شروع می‌شوند (مانند ₩110000 در کره جنوبی).

در آگوست 2021، اپل وعده داد که به‌عنوان بخشی از تسویه‌حساب 100 میلیون دلاری با توسعه‌دهندگان، تعداد قیمت‌گذاری‌های اپ استور را افزایش خواهد داد.

نحوه قیمت گذاری اپ استور

نحوه قیمت گذاری اپ استور

اپل همچنین مدیریت تغییرات نرخ ارز خارجی را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که ویترین موردنظر خود را به‌عنوان مبنایی برای تولید خودکار قیمت‌ها در اپ استور از میان 44 ارز مختلف انتخاب کنند. به‌عنوان‌مثال، اپل می‌گوید یک توسعه‌دهنده بازی ژاپنی که بیشتر تجارت خود را از مشتریان ژاپنی دریافت می‌کند، می‌تواند قیمتی برای ویترین ژاپن تعیین کند و با تغییر نرخ ارز و مالیات در سراسر جهان، قیمت‌های خود را در خارج از کشور به‌طور خودکار به‌روزرسانی کند. در صورت تمایل، توسعه‌دهندگان همچنان می‌توانند قیمت‌های هر ویترین را، خود تعیین کنند.

اپل می‌گوید ‌قیمت‌گذاری جدید و گزینه مدیریت نرخ ارز خارجی برای برنامه‌هایی که اشتراک‌های تجدیدپذیر خودکار را ارائه می‌کنند از امروز و برای سایر برنامه‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای در بهار پیش‌رو در دسترس خواهد بود.

اپل به‌طور دوره‌ای قیمت‌ها را در برخی مناطق اپ استور براساس تغییرات نرخ ارز و مالیات به‌روزرسانی می‌کند. از سال 2023، این شرکت می‌گوید توسعه‌دهندگان با برنامه‌های پولی و خریدهای درون‌برنامه‌ای می‌توانند قیمت‌گذاری منطقه محلی را تعیین کنند که از آن زمان به بعد تحت تأثیر تنظیمات خودکار قیمت قرار نخواهد گرفت.

نظر شما درباره به‌روزرسانی نحوه قیمت گذاری اپ استور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی