حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به فکر تولید کامپیوترهای شخصی است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، کامپیوتر شخصی

در کنار گوشی های هوشمند، لوازم جانیی و مجموعه گسترده دیگری از محصولات مثل لوازم خانگی، شیائومی برنامه‌هایی برای ورود به بازارهای دیگر را دارد. کسب‌و‌کار گوشی‌های هوشمند آنها در بازار عملکرد خوبی داشته است و حتی آن‌ها قصد دارند اولین خودروی خود را با تجهیز به هوش مصنوعی تولید کنتد و بتوانند وارد بازار خودروهای الکتریکی شوند. در حال حاضر، این شرکت در حال آماده شدن برای پیوستن به بازار رایانه های شخصی رومیزی یا PCها است. البته که قبلاً چند لپ‌تاپ ویندوزی از این برند منتشر شده است.

کامپیوتر شخصی شیائومی

طبق گزارش‌ها قرار بود محصولات جدید شیائومی در دسته کامپیوترهای شخصی در رویداد ۱۰ آذر ۱۴۰۱ رونمایی شوند. به دلیل درگذشت جیانگ زمین (Jiang Zemin) به عنوان دبیر کل سابق حزب کمونیست چین، این رویداد به تعویق افتاد.

گفته می‌شود که شیائومی با ۲ مدل متفاوت می‌خواهد وارد بازار کامپیوترهای شخصی یا PCها شود. به نظر می رسد این ۲ طرح رایانه شخصی Xiaomi کمی زودتر برای افراد منتخب نشان داده شده و منتظر رونمایی عمومی هستیم.

بیایید با اولی شروع کنیم. به نظر می رسد مینی کامپیوتر شیائومی یک دستگاه کوچک (SFF) بوده و در یک نسخه اولیه به نمایش گذاشته شده است. سخت‌افزاری که درون کیس قرار می‌گیرد فاش نشده و البته بعید است که شیائومی آن را به عنوان یک کیت کامل بفروشد.

سیستم دوم هم یک کامپیوتر کوچک با فرم‌فکتوری شبیه به Mac Mini یا Intel NUC است. بر اساس گزارش ها، این دستگاه از یک APU چهل‌وپنج واتی MD Ryzen 7 6800H با پردازنده گرافیکی Radeon 680M RDNA2،شانزده گیگابایت حافظه رم و یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده می کند. شایعات حاکی از آن است که قیمت آن 3999 یوان یا حدود 570 دلار خواهد بود.

فکر می‌کنید بازار کامپیوترهای شخصی از Xiaomi استقبال کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)