حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل گلوبال ردمی 11A شیائومی به زودی معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

برند اقتصادی شیائومی یعنی Redmi در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه جدید به نام Redmi 11A است. تاکنون، این گوشی هوشمند در پایگاه داده TENAA چین و پایگاه داده اداره استانداردهای هند مشاهده شده است که نشان می دهد در این بازارها و به زودی معرفی خواهد شد. این اطلاعات درباره مدل گلوبال ردمی 11A شیائومی هستند.

مدل گلوبال ردمی 11A شیائومی

اکنون این گوشی هوشمند با شماره مدل جهانی 22120RN86G در پایگاه داده IMDA سنگاپور هم رصد شده است. جالب است بدانید که مدل هند دارای شماره مدل 22120RN86I است، در حالی که مدل چینی دارای شماره مدل 22120RN86 خواهد بود. خب این طبیعی است و در انتهای شماره مدل اشاره به منقطه عرضه وجود دارد.

این لیست هیچ مشخصاتی را فاش نمی کند. با این حال، نشان می دهد که این گوشی به غیر از هند در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. بیایید نگاهی به جزئیاتی از ردمی 11A که تا کنون می‌دانیم داشته باشیم.

طبق لیست قبلی TENAA، گفته می شود که Redmi 11A دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح HD + یا 1650 در 720 پیکسل است. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتزی و 2-4-6 یا 8 گیگابایت رم تغذیه می کند.

انتظار می رود ظرفیت‌های ذخیره سازی 32-64-12 یا حتی 256 گیگابایت برای Redmi 11A در دسترس باشد. وجود مدل ۸-۲۵۶ گیگابایت برای دستگاهی در این رده کمی عجیب است.

این گوشی طبق رسم گوشی‌های اقتصادی دارای یک اسلات کارت microSD است که امکان ذخیره سازی بیشتر را فراهم می کند. یک باتری 5000 میلی آمپری در داخل آن تعبیه شده اما هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت دستگاه برای شارژ سریع در دسترس نیست.

هنوز مشخص نیست که آیا این گجت با سیستم عامل اندروید 12 یا اندروید 13 عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت و حتی یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی است که این هم کمی عجیب به نظر می رسد. یک فرستند مادون قرمز نیز در این دستگاه گنجانده شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشخصات عجیب برای Redmi 11A صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

باید اندروید ۱۳ باش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)