حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition با 18GB رم، 1TB حافظه داخلی و بدنه سرامیکی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کمپانی چینی ZTE امروز از مدل خاص گوشی پرچمدار خود با نام Axon 40 Ultra Aerospace Edition رونمایی کرد. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت، پرواز فضاپیمای سرنشین‌دار چین را جشن می‌گیرد. برای کسانی که اطلاع ندارند، چین سومین کشور پس از ایالات‌متحده و روسیه می‌باشد که به این موفقیت دست یافته است. از دیگر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به بدنه‌ای از جنس سرامیک، 18 گیگابایت حافظه رم، 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و تراشه امنیتی مستقل اشاره کرد.

گوشی ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition

در سایر مشخصات، این گوشی هوشمند خاص تقریباً مشابه نسخه استاندارد خود است. درست مانند ZTE Yuanhang 40 Pro Plus Starry Sky Edition، این دستگاه ازنظر طراحی پنل پشتی متفاوت است. علاوه‌بر این، این گوشی یک تراشه ثانویه را در خود جای داده و به‌جای چهار پیکربندی، تنها در دو پیکربندی حافظه ارائه می‌شود.

ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition دارای پنل پشتی از جنس سرامیک است. این پنل همچنین با استفاده از فرآیند قالب‌گیری نانوریخته‌گری یکپارچه تولید می‌شود.

گوشی ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition

گوشی ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition

در زمینه طراحی، دو خط برآمده به‌صورت موازی از دو طرف ماژول دوربین این گوشی عبور می‌کند. این خطوط، درحقیقت لبه‌های تیز یک شاتل فضایی را تقلید می‌کنند. ZTE می‌گوید که کل طراحی از نور و سایه‌ای که در زمان و مکان سفر می‌کند، الهام گرفته شده است.

همان‌طور که گفته شد، این دستگاه دارای یک تراشه امنیتی مستقل است. بااین‌حال، اطلاعات زیادی در مورد این تراشه در دسترس نیست. این چیپست احتمالاً شبیه تراشه‌های امنیتی سری Titan M است که در گوگل پیکسل یافت می‌شود.

ZTE Axon 40 Ultra Aerospace Edition در دو نوع حافظه شامل 12 گیگابایت + 512 گیگابایت و 18 گیگابایت + 1 ترابایت وارد بازار می‌شود و قیمت آن‌ها نیز به‌ترتیب 5898 ین (824 دلار) و 7698 ین (1075 دلار) است.

نسخه معمولی این گوشی هوشمند را می‌توان با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی نیز تهیه کرد. بااین‌حال، این مدل تنها به حافظه رم 16 گیگابایت محدود شده است.

نسخه ویژه گوشی هوشمند ممتاز ZTE اکنون در چین برای پیش‌فروش آماده شده بوده و از 6 دسامبر به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره گوشی خاص زد‌تی‌ای Axon 40 Ultra Aerospace Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی