حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس ازطریق گواهی FCC فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اخیرا شایعه شده است که ظاهراً سامسونگ قصد دارد از سری گلکسی S23 خود در ماه فوریه در شهر سانفرانسیسکو رونمایی کند. اگر این گمانه‌زنی درست باشد، حداقل چند ماه دیگر تا رونمایی رسمی از این گوشی‌ها فاصله داریم. در این بین اما، به‌تازگی گواهی FCC پرچمداران گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ فاش شده است که از ظرفیت باتری این دو دستگاه حکایت دارد.

ظرفیت باتری گلکسی اس 23

همان‌طور که گفته شد، اخیرا دو گوشی Galaxy S23 و +Galaxy S23 گواهی FCC را دریافت کرده‌اند. اسنادی که به‌تازگی به‌صورت آنلاین یافت شده‌ است، برخی از جزئیات در مورد ظرفیت باتری این گوشی‌ها را تأیید می‌کند. طبق این گواهی، مدل پایه گلکسی S23 از باتری با شماره مدل EB-BS912ABY استفاده می‌کند که اگرچه ظرفیت اسمی آن 3785 میلی‌آمپرساعت بوده، اما می‌تواند به ظرفیت 3900 میلی‌آمپرساعتی تبدیل شود.

باتری داخل گلکسی +S23 که چند ماه پیش نیز ظرفیت آن فاش شده بود، دارای شماره مدل EB-BS916ABY است. طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود این باتری توسط ATL تولید شود و طبق گفته‌ی FCC، ظرفیت اسمی آن 4565 میلی‌آمپرساعت است که احتمالاً به این معنی است که سامسونگ آن را با ظرفیت معمولی 4700 میلی‌آمپرساعت ارائه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد هر دو گوشی توسط FCC با استفاده از شارژرهای 25 واتی آزمایش شده‌اند، اما این لزوماً به این معنی نیست که توان نهایی شارژ آن‌ها محدود به 25 وات است. درحال‌حاضر، گلکسی اس 22 پلاس دارای شارژ 45 واتی می‌باشد، بنابراین احتمالاً گلکسی اس 23 پلاس نیز به‌همین‌ترتیب معرفی خواهد شد.

ظرفیت باتری گلکسی اس 23 در گواهی FCC

ظرفیت باتری گلکسی اس 23 در گواهی FCC

اگرچه FCC به جزئیات دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه‌ها نپرداخته است، اما کوالکام و بنچمارک‌های آنلاین تقریباً تأیید کرده‌اند که سری گلکسی S23 از چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می‌گیرد؛ حتی در بازارهایی که پرچم‌داران S معمولاً در مدل اگزینوس عرضه می‌شوند. از این منظر، پرچمداران بعدی سامسونگ ممکن است یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های سال‌های اخیر باشند. به‌خصوص اگر شایعات صحت داشته باشند و سری گلکسی اس 23 دارای نسخه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد که برای رابط کاربری One UI بهینه شده است.

نظر شما درباره ظرفیت باتری سری گلکسی اس 23 در گواهی FCC چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی