حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریع ترین سرعت اینترنت 5G جهان متعلق به آیفون ۱۴ پرو مکس است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شبکه 5G

اپل با نسل جدید گوشی‌های آیفون خود، یعنی سری آیفون ۱۴، توانسته است موفقیت و مسیر خوب سری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ را بازهم تکرار کند. هر نسل اپل محصولات خود را به برترین سخت‌افزارهای در دسترس مجهز می‌کند. به همین دلیل نیز گویا سریع ترین سرعت اینترنت 5G جهان متعلق به آیفون ۱۴ پرو مکس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سریع ترین سرعت اینترنت 5G جهان متعلق به آیفون ۱۴ پرو مکس است

انتخاب یک گوشی هوشمند به عوامل زیادی بستگی دارد. افراد مختلف در سراسر جهان دلایل خاص خود را برای انتخاب یک گوشی هوشمند خاص دارند. برخی از مردم به دنبال یک گوشی خاص می‌روند، زیرا آن برند را دوست دارند، برخی به دنبال برترین و بهترین مدل‌ها هستند، برخی دیگر نیز به دنبال مشخصاتی خاص می‌گردند. وقتی از مشخصات صحبت می کنیم، به خصوص در عصر محصولات 5G، نمی‌توان سرعت اینترنت را هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند کم اهمیت تلقی کرد.

تقریبا همه کاربران در حال حاضر یک گوشی هوشمند 5G می‌خواهند. اما این واقعیت که یک گوشی خاص دارای 5G است، آن را از نظر سرعت اینترنت سریع‌ترین نمی‌کن. اگرچه 5G قطعا نسبت به 4G ارتقاء سرعت قابل توجهی دارد، اما رقابت بین دستگاه‌های مجهز به شبکه 5G نیز حائز اهمیت است. بر همین اساس نیز گویا آیفون ۱۴ پرو مکس دارای بالاترین نرخ سرعت در شبکه 5G است.

سریع ترین سرعت اینترنت 5G جهان

بر اساس گزارش Ookla که یک شرکت متخصص در تشخیص شبکه است، اگر فقط به خاطر سرعت اینترنت به دنبال یک گوشی هستید، آیفون ۱۴ پرو مکس اولین انتخاب شما باید باشد. به خصوص برای کسانی که در انگلستان و ایالات متحده زندگی می‌کنند. موسسه Ookla آزمایش سرعت اینترنت 5G را روی تلفن‌های مختلفی در ده‌ها کشور جهان انجام داده است.

این ده کشور کشورهایی هستند که بیشترین سرعت اتصال و دانلود را در دستگاه‌های 5G دارند. در این آزمایش، آیفون ۱۴ پرو مکس در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در صدر جدول قرار گرفته است. نتیجه نهایی نشان می‌دهد که ایالات متحده آمریکا با سرعت دانلود ۱۷۷.۲۱ مگابیت در ثانیه در صدر جدول قرار دارد، در حالی که بریتانیا با سرعت ۱۷۱.۲۴ مگابیت در ثانیه پس از آمریکا در رتبه دوم جا خوش کرده است. هر آنچه که در آیفون ۱۴ پرو مکس می‌بینیم، در برادر کوچک‌تر آن یعنی آیفون ۱۴ پرو نیز وجود دارد و در این دستگاه، سرعت دانلود در ایالات متحده ۱۷۵.۰۸ مگابیت بر ثانیه و در بریتانیا ۱۷۱.۲۴ مگابیت بر ثانیه است.

سریع ترین سرعت اینترنت 5G جهان

به گفته خبرگزاری GizChina، آیفون ۱۴ پرو مکس و سایر آیفون‌های قبلی اپل، ۵ دستگاه برتر بعد از آیفون ۱۴ پرو مکس هستند. این موضوع به اندازه کافی جالب است، زیرا ۵ گوشی برتر با بالاترین سرعت دانلود 5G در بریتانیا آیفون‌ها هستند. آن‌ها به ترتیب شامل آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ پرو مکس، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو هستند. با این حال، تنها دو رتبه اول در ایالات متحده توسط اپل اشغال شده است.

در حالی که برترین مدل پرچمدار اپل طبق معمول رتبه اول را به خود اختصاص داده است، اما گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ نیز در جایگاه سوم قرار گرفته و ۸ درصد عقب‌تر از آیفون اپل است. لازم به ذکر است که هم اپل و هم تقریبا همه گوشی‌های پرچمدار اندرویدی از مودم اسنپدراگون X65 5G برای اتصال 5G استفاده می‌کنند. با این حال، اپل در حال کار بر روی مودم 5G خود است که احتمالا تا سال ۲۰۲۴ آماده تولید و استفاده خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان