حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MagicOS 7.0 آنر رسما معرفی شد + لیست دستگاه های مجاز Honor

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، آنر

به تازگی آنر از رابط کاربری جدید خود یعنی MagicOS 7.0 رونمایی کرد. نسخه جدید جایگزین Magic UI 6.2 می شود و در همه گوشی های جدید Honor وجود خواهد داشت. نسخه جدید MagicOS یک بازنگری بصری کامل با چندین ویژگی قابل توجه به ارمغان می آورد.

رابط کاربری MagicOS 7.0 آنر 

رابط کاربری جدید آنر MagicOS 7.0 دارای طراحی ساده‌تر با آیکون‌های مسطح، انیمیشن‌های روان و فونت جدید Honor Sans است که در سراسر رابط کاربری استفاده می‌شود. صفحه اصلی اکنون پوشه های بزرگتری را در خود جای می دهد که به راحتی قابل دسترسی هستند. ویجت‌های جدید تجربه شخصی‌تر را امکان‌پذیر می‌کنند. Honor همچنین یک ویرایشگر ویدیوی جدید را معرفی کرد که به صورت پیش فرض ارائه می شود.

قابلیت MagicRing نام جدید Honor برای انتقال یکپارچه فایل، کلیپ بورد هوشمند، مدیریت تماس و اعلان بین دستگاه های MagicOS و سایر لپ تاپ ها و تبلت های Honor است. محصولات تاشو از مزایای اضافی صفحه کلید تقسیم بین ۲ صفحه، ویجت هوشمند و پشتیبانی از Task Manager برخوردار هستند. قابلیت Magic Text یکی دیگر از موارد جدید است که متن را در تصاویر تشخیص می دهد و به کاربران امکان اسکن و ذخیره متن در PDF را می دهد.

قابلیت Honor OS TurboX نوید راه‌اندازی سریع‌تر برنامه‌ها و بهینه‌سازی مدیریت مصرف انرژی در سطح سیستم را می‌دهد در حالی که MagicGuard با جنبه‌های سیستم، حفاظت از حریم خصوصی و امنیت مالی سر و کار دارد و همچنین از دستگاه‌ها در برابر بدافزار محافظت می‌کند.

گوشی های آنر که به MagicOS 7.0 آپدیت می شوند + تاريخ احتمالی

آنر همچنین لیست اولیه دستگاه هایی که به روز رسانی MagicOS 7.0 را در چین دریافت خواهند کرد، به اشتراک گذاشت. لیست دستگاه ها به طور خاص برای چین است، در حالی که برنامه و فهرست جهانی عرضه در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

دستگاه‌های واجد شرایط Honor MagicOS 7.0 و زمان‌بندی عرضه:

آذر ۱۴۰۱

آنر Magic V

آنر Magic3 Ultimate Edition

آنر Magic3 Pro

آنر Magic3

آنر V40

دی ۱۴۰۱

آنر Magic4 Supreme Edition

آنر Magic4 Pro

آنر Magic4

بهمن ۱۴۰۱

آنر 70 Pro+

آنر 70 پرو

آنر 70

اسفند ۱۴۰۱

آنر 60 پرو

آنر 60

آنر 50 پرو

آنر 50

فروردین ۱۴۰۲

آنر X40 GT

اردیبهشت ۱۴۰۲

آنر V40 Light Luxury Edition

آنر X40

آنر X30

نظر شما درباره رابط کاربری جدید آنر و خط زمانی آپدیت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)