حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی Mi 13 با MIUI 14 و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی این روزها از جمله موفق‌ترین شرکت‌های حوزه تولید موبایل، نه فقط در چین بلکه در کل جهان است. نسل بعدی گوشی‌های شیائومی این روزها موضوع شایعات مختلف است و حدس و گمان‌های زیادی درباره آن‌ها رد و بدل می‌شود. بر اساس اطلاعات دریافتی، گویا تمام اعضا سری شیائومی Mi 13 با MIUI 14 و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه شوید.

سری شیائومی Mi 13 با MIUI 14 و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد

شیائومی Mi 13 اولین گوشی هوشمند جهان با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. این نه تنها فرصتی برای فروش بیشتر این گوشی هوشمند است، بلکه مسئولیتی بزرگ نیز به همراه دارد. منظور ما این است که دستگاه‌های سری آینده این شرکت باید عملکرد خوبی داشته باشند و تمام مزایای تراشه جدید موبایل کوالکام را نشان دهند. از این نظر، بسیار مهم است که یک دستگاه به خوبی کار کند که شیائومی آن را به خوبی اجرا خواهد کرد.

سری شیائومی Mi 13

اخیرا، یک افشاگر در Weibo ویژگی‌های کلیدی مربوط به چند مورد مهم در دستگاه‌های بعدی شیائومی، یعنی نرم‌افزار و رابط کاربری، سخت‌افزار و تراشه و همچنین سنسورهای دوربین ثانویه را فاش کرده است. به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان جایگاه خود را در بازار تلفن‌های پریمیوم بازار حفظ خواهد کرد.

مشخصات شیائومی MI 13
کل سری Mi 13 شیائومی به صورت استاندارد با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام و با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز عرضه خواهند شد. به علاوه، تمام مدل‌های این سری از رابط کاربری MIUI 14 استفاده می‌کنند. قبل از این، ما متوجه شده بودیم که خط تولید این دستگاه شامل سه مدل است که نسخه معمولی، نسخه Pro و نسخه Ultra را در بر خواهد گرفت. اما نسخه پرو در ماه‌های آینده احتمالا معرفی نخواهد شد. نسخه پرو با سنسور دوربین اصلی سونی IMX989 عرضه خواهد شد. این سنسور اولین بار با شیائومی Mi 12S Ultra که پرچمدار قبلی این شرکت بود عرضه شد. این بهترین حسگر دوربین در بازار گوشی‌های هوشمند است.

سری شیائومی Mi 13

به گفته خبرگزاری GizChina، ناحیه حساس به نور IMX989 حدود ۱۷۲ درصد بزرگ‌تر است و همچنین توانایی حساسیت به نور آن ۷۶ درصد افزایش یافته است. در عین حال، دوربین‌ها با این حسگر ۳۲.۵ درصد سریع‌تر کار می‌کنند و ۱۱ درصد زودتر از گذشته اجرا خواهند شد. این دوربین می‌تواند ویدیوهای صحنه‌های شبانه 4K HDR در سطح تراشه را ضبط کند. همچنین دوربین اصلی گوشی از OIS (تثبیت‌ کننده اپتیکال تصویر) نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات، باید گفت که نسخه استاندارد شیائومی Mi 13 از صفحه نمایش منعطف OLED با ابعاد ۶.۲۶ اینچی استفاده می‌کند، در حالی که Mi 13 Pro از صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی سامسونگ با رزولوشون 2K و با حاشیه های باریک استفاده خواهد کرد. حاشیه‌های نمایشگر نیز گویا در کمترین حالت ممکن خواهند بود. ظرفیت باتری هنوز مشخص نیست، اما گویا از شارژ فوق سریع ۶۷ وات تا ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در روزهای آینده این گوشی‌های هوشمند را خواهیم دید. نظر شما کاربران ترنجی درباره اینکه سری شیائومی Mi 13 با MIUI 14 و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان