حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهاجرت به کانادا از رویا تا واقعیت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مراحل مهاجرت به کانادا

همانطور که همه ما می دانیم، کانادا یکی از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت می باشد. کانادا کشوری چند فرهنگی و مهاجرپذیر است که دارای شرایط زندگی مطلوب و کیفیت بالای زندگی می باشد. برنامه های مهاجرتی بسیاری برای ورود و اخذ اقامت این کشور وجود دارد که اغلب این مسیرها را دولت کانادا برای جذب نیروی متخصص و سرمایه در نظر گرفته است. هر کدام از مسیرهای مهاجرتی به کشور کانادا نیازمند داشتن شرایط و مدارک خاصی می باشند. مهاجرت به کانادا از رویا تا واقعیت بسیار با یکدیگر فاصله دارند و میزان این فاصله ارتباط مستقیمی با میزان اطلاعاتی است که متقاضی از شرایط مسیر مهاجرتی و قوانین مهاجرتی کانادا دارد. در صورتی که متقاضی مسیر مهاجرتی را درست انتخاب نموده باشد، مدارک خواسته شده را به درستی ارائه کرده باشد همچنین از اطلاعات یک موسسه خبره در زمینه مهاجرتی استفاده کرده باشد به طبع از ریسک های مسیر مهاجرتی اطلاع دارد و می تواند انتظار داشته باشد که مسیر مهاجرتی مطلوبی پیش روی خود دارد. پس برای اینکه مهاجرت به کانادا از رویا تا واقعیت در یک مسیر باشند متقاضی می بایست از مدارک و مراحل مهاجرتی، هزینه های مربوطه این مسیر همچنین از ویژگی های یک مشاور و وکیل مهاجرتی اطلاع داشته باشد در همین راستا برای راهنمایی شما مخاطبان عزیز اطلاعاتی در همین خصوص از وب سایت های موسسه معتبر ملک پور برایتان گردآوری نموده ایم.

بدون شک انجام درست مراحل مهاجرت به کانادا بسیار حائز اهمیت است چراکه ممکن است هر گونه سهل انگاری در تهیه مدارک یا مراحل این مسیر پیچیده شما را از رسیدن به کانادا باز دارد. با توجه به اینکه مسیرهای متعددی برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد به طبع مراحل هر کدام نیز با یکدیگر متفاوت می باشد اما به طور کلی تمامی مسیرهای مهاجرت به کانادا از یک چارچوب خاصی پیروی می کنند که شامل:

  • • واجد شرایط بودن،
  • • آماده سازی مدارک
  • • ایجاد نمایه
  • • جمع آوری اسناد
  • • ارسال درخواست

می باشد که در زیر به این چارچوب و مراحل مهاجرت به کانادا اشاره کرده ایم:

  • • آیا واجد شرایط هستید؟

ابتدا باید واجد شرایط بودن خود را با رفتن به صفحه IRCC تعیین کنید. شما می بایست این سایت را به دقت مطالعه می کند و دستورالعمل های مندرج در آن را دنبال می کند.

  • • فرم های درخواست را تکمیل نمایید

شما می بایست فرم های درخواست دولت کانادا را همانطور که خواسته شده، تکمیل کنید.

  • • نمایه خود را با استفاده از اکسپرس اینتری ایجاد کنید

در گام ایجاد نمایه خود کاملاً صادق باشید. برای بیشتر اطلاعاتی که در نمایه اکسپرس اینتری خود آپلود می کنید، به اسناد پشتیبانی نیاز خواهید داشت. هنگام ایجاد نمایه اکسپرس اینتری خود هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. پس از ایجاد نمایه شما، در گروهی از نامزدها قرار می گیرید و بر اساس امتیاز رتبه بندی جامع (CRS) که اکسپرس اینتری به شما می دهد، رتبه بندی می شوید.

  • • مدارک پشتیبان خود را جمع آوری کنید

هنگام ایجاد نمایه اکسپرس اینتری ، در واقع باید تمام اسناد در دسترس داشته باشید. این به این دلیل است که هرگونه مغایرت بین اطلاعات نمایه شما و اسناد پشتیبانی شما ممکن است باعث شود که شما واجد شرایط درخواست نباشید.

  • • دعوت به درخواست

کاندیداهای دارای بالاترین رتبه (طبق CRS آن ها) در هر مجموعه ای از کاندیداهای اکسپرس اینتری، یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) از اکسپرس اینتری دریافت خواهند کرد. هنگامی که ITA خود را دریافت کردید، 90 روز فرصت دارید تا برای اقامت دائم (PR) در کانادا به صورت آنلاین درخواست دهید. شما باید تمام مدارک پشتیبانی لازم را آماده ارسال همراه با درخواست خود برای روابط عمومی داشته باشید. اکثر درخواست های روابط عمومی ظرف مدت 6 ماه تکمیل می شود. در حال حاضر ITA برای داوطلبان با امتیاز بیش از 470 صادر می شود. اگر امتیاز شما کمتر از 400 است، یا باید با افزایش مهارت های خود آن را بهبود بخشید یا پیشنهاد شغلی یا PNP دریافت کنید.

 

هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به کانادا ارائه و گردآوری مدارک دارای صحت می باشد. تمامی مدارکی که از شما خواسته می شود می بایست به زبان انگلیسی یا فرانسوی ( بسته به ایالتی که برای آن اقدام می کنید) ترجمه شود. این ترجمه می بایست توسط دارالترجمه های رسمی که تحت نظر قوه قضایی هستند، صورت پذیرد. پس هنگامی که برای اخذ ویزا اقدام می کنید به خصوص در هنگامی که برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام می نمایید می بایست ترجمه مدارک خود را به همراه اصل مدارک ارائه نمایید. کلیه ترجه ها می بایست دارای بارکدی دوبعدی باشند. این بارکد قابلیت اسکن دارد و افسر پرونده ویزای شما می تواند با اسکن کردن آن از صحت اصل بودن مدارک و ترجمه های آن اطلاع پیدا نماید. هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا همچنین میزان اعتبار آن ها متناسب با نوع مدرک و نوع ترجمه می باشد. البته در ویزای دانشجویی کانادا نظر دانشگاه و در ویزای کاری نظر موسسه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. به طور متوسط میزان اعتبار ترجمه مدارک 6 ماه است ولی با توجه به اینکه مدارک تحصیلی قابلیت انقضا ندارند به طور معمول یک بار ترجمه آن ها کافی است. به طور متوسط هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا در ترجمه دادگستری برگی 70 هزار تومان است.

مدرک مورد نیازهزینه دادگستری به تومانهزینه امور خارجه به تومان
اسناد شخصی برای هر مورد70 هزار20 هزار
اسناد رسمی70 هزار30 هزار
مدارک تحصیلی70 هزار20 هزار
اسناد مربوط به شرکت70 هزار20 هزار
گواهی ها و نامه های مربوط ب بانک70 هزار20 هزار

ویژگی های بهترین موسسه برای مهاجرت به کانادا

با توجه به اینکه مسیرهای متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد همچنین با توجه به این امر که مهاجرت امری پیچیده و دارای سختی های بسیاری است استفاده از یک موسسه یا مشاور یا وکیل مهاجرتی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. از مهمترین ویژگی های بهترین موسسه برای مهاجرت به کانادا می توان به سابقه و رزومه خوب آن اشاره نمود. به طبع هر موسسه ای که در کار خود خبره و نمونه باشد بایستی دارای رزومه و ویزاهای موفق بسیاری باشد. که موسسه ملک پور در این زمینه بسیار خوش درخشیده است. موسسه ای در زمینه مهاجرتی بهترین است که نسبت به اطلاعات و قوانین کانادا به روز باشد و وکیلی معتبر و مورد تایید دولت کانادا داشته باشد. مشاور مهاجرتی کانادا می بایست با توجه به شناختی که نسبت به تمامی مسیرهای مهاجرتی دارد بهترین مسیر متناسب با شرایط شما را پیشنهاد دهد و در این زمینه اطلاعات، شرایط و مدارک خواسته شده را به گونه ای بچیند که شانس شما برای اخذ ویزا و اقامت کانادا بیشترین حالت ممکن باشد. موسس هملک پور با داشتن وکلای مورد تایید کانادا همواره برترین مسیرهای مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهد شما همچنین این شانس را دارید که از یک مشاوره رایگان با تماس با این موسسه برخوردار شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات