حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

حق دارید اگر روی بیلیوردهای شهری، تبلیغات روی پل‌های عابر پیاده، در صفحات مجازی، شبکه‌های اجتماعی و آگهی‌های روزنامه‌های کثیر الانتشار با طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو مواجه شوید، گل از گلتان بشکفد که به قول معروف جفت شش آورده‌اید!!

خرید قسطی ماشین، آن هم به شرط تحویل فوری و با قید بهترین شرایط از مجموعه معتبر و شناخته‌شده‌ای که امروز هیچ کس در هیچ کجای این کشور پهناور نیست که نام آن را نشنیده باشد، یک فرصت طلایی است. شانسی که شاید یک بار درب خانه هر کس را بزند و رویای ماشین دار شدن شما را در این اوضاع و احوال اقتصادی محقق کند. هر چه روزگار به مردم کشور ما از نظر معیشتی سخت‌تر بگیرد، از رویاهایمان بیشتر فاصله می‌گیریم. به طوری که تا پنج سال پیش اگر ۱۰۰ میلیون تومان پول در حسابمان داشتیم، می‌توانستیم برای خرید یک ماشین نسبتا مدرن خیز برداریم. اما امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که باید مبلغی روی این ۱۰۰ میلیون تومان بگذاریم تا بتوانیم ارزان‌ترین خودرو کشور را خریداری کنیم. در این نقطه از جغرافیا، تورم به سرعت نور پیشرفت می‌کند، اما رشد درآمدها حلزونی است. در چنین وضعیتی اگر نباشد طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو، آیا می‌توان به پیشرفت، ارتقای سطح معیشت و صاحب ماشین شدن فکر کرد؟!

 

وقتی خودروسازها فروش قسطی ندارند!

شرکت‌های خودروساز ایرانی سالها است که سبک و سیاق خودشان را در عرضه تولیداتشان به کار می‌بندند. مدیران فروش این شرکت‌ها بدون در نظر گرفتن اوضاع و احوال اقتصادی مردم کشور، همچنان اصرار دارند همه هزینه تمام شده ماشین‌ها را یک‌جا دریافت کنند و هرازگاهی با ارایه طرح‌های پیش فروش یا فروش ویژه، تب و تابی هم در رسانه‌ها و بین مردم ایجاد می‌کنند. به این ترتیب که اگر شما متقاضی خرید اقساطی دنا پلاس، تارا، یا هر خودرو دیگری باشید، در سایت مربوطه ثبت نام می‌کنید و منتظر می‌مانید تا نتایج قرعه‌کشی اعلام شود.

خب! اگر اسمتان در میان برندگان نباشد چه؟! باید صبر کنید، شاید چند ماه، شاید هم چند سال، باید انتظار بکشید تا بلاخره همای سعادت ایران خودرو یا سایپا روی شانه‌های شما بنشیند و چنانچه برنده شوید، تاریخ پرداخت پول و تحویل ماشین که معمولا شش ماه تا یک سال بعد است، به شما اعلام خواهد شد. وقتی خودروسازها، فروش قسطی ندارند، بهترین راه بهره‌گیری از طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو است.

خرید اقساطی یا نقدی، مساله این است!

اگر پول نقد به اندازه خرید خودرو محبوبتان دارید که تاخیر جایز نیست. اگرچه پیشنهاد دانش‌آموختگان رشته‌های مالی و حسابداری نیز این است که برای خرید خودرو، پرداخت یکباره پول هوشمندانه نیست. از طرفی در وضعیت اقتصادی کشور ما خرید اقساطی برای تصمیمات مالی بزرگ عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد. با این وجود، بسیاری از مخاطبین این مقاله که هم اکنون در حال خواندن آن هستند، پول کافی برای خرید نقدی یک ماشین درجه یک را ندارند. در این صورت یا باید به شیوه اقساطی ماشین بخرند یا به خرید نقدی خودرو دست دوم فکر کنند. به هر حال چه شما به شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو فکر می‌کنید چه قصد خرید نقدی یک ماشین صفر یا دست دوم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

مزیت اصلی خرید خودرو صفر یا کارکرده به روش نقدی

اصلی‌ترین مزیتی که برای خرید خودرو صفر یا کار کرده وجود دارد این است که دغدغه ماه به ماه قسط دادن ندارید و مبلغی اضافه‌تر از قیمت کلی خودرو به عنوان سود نمی‌پردازید. اگرچه این مزایا برای بسیاری‌ها دلیل قانع‌کننده‌ای است که هرگز به سراغ خرید اقساطی خودرو نروند، اما دلیل کافی نیست. در واقع خرید نقدی همیشه بهترین گزینه‌ای نیست که پیش روی شما قرار دارد. در ادامه در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مزایای خرید خودرو به شیوه اقساطی

خرید خودرو به شیوه اقساطی مزایای متعددی دارد که اصلی‌ترین آن را اکثر ما می‌دانیم: وقتی پول کافی برای خرید نقدی نداریم طرح‌های اقساطی مانند طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو یک راه‌حل عالی هستند. برخی طرح‌های ارائه شده از سوی مجموعه‌های عرضه قسطی خودرو، امکاناتی فراهم کرده‌اند که مشتری با کمترین سرمایه یا حداقل پیش پرداخت بتواند صاحب ماشین شود. سایا خودرو نیز در طرح‌های اخیر خود این امتیاز را برای مشتریانش در نظر گرفته است. بر این اساس، لازم نیست با این درآمدهایی که به زور از دهم ماه تا انتهای ماه دوام می‌آورند به فکر اندک پس‌اندازی باشید تا بتوانید پول روی پول بگذارید بلکه از عهده پیش پرداخت‌ها بر بیایید.

با استفاده از این بستر، دانشجویان، زوج‌های جوان و به طور کلی ماشین اولی‌ها می‌توانند به راحتی لذت داشتن یک خودرو شخصی را تجربه کنند و افرادی که قصد تغویض ماشین خود را دارند نیز با فروش ماشین زیر پایشان و ارایه مبلغ آن به عنوان پیش پرداخت، بخش قابل توجهی از هزینه ماشین جدید را همین اول کار پرداخت کنند. اما مزایای خرید قسطی، فقط مختص کسانی نیست که به دنبال راهی برای کسری بودجه خود می‌گردند! اگر ثروتمند هستید، استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو این فرصت را به شما می‌دهد که به جای صرف کردن بخش قابل توجهی از پس‌اندازتان برای یک خرید استهلاک پذیر، فرصت‌های دیگر سرمایه‌گذاری را دنبال کنید. ملک بخرید، زمین معامله کنید یا وارد بازار بورس شوید.

وقتی شما خودرویی مانند شاهین، دنا، تارا یا پژو ۲۰۶ و … را به شیوه اقساطی می‌خرید، موجودی حساب خود را حفظ می‌کنید تا چنانچه با یک هزینه اضطراری مواجه شدید ناچار نباشید از دیگران قرض بگیرید یا وابمانید. مخارج اضطراری می‌تواند تامین هزینه برای یک نسخه پزشکی باشد یا تعمیر ناگهانی یکی از وسایل ضروری منزل مانند یخچال. و به عنوان آخرین مزیت از شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو می‌توان به فرصت سرمایه‌گذاری اشاره کرد. شما می‌توانید مابقی درآمد خود را برای پرداخت اقساط وام صرف کنید یا یک خرید اقساطی دیگر انجام دهید. ضمن اینکه ماشین شما هر چه از عمرش بگذرد، گران‌تر معامله خواهد شد و این یک امتیاز برای شماست.

منظور از شرایط عالی برای خرید اقساطی خودرو چیست؟

«شرایط عالی» عبارت جذابی است که معمولا همه فروشندگان خودرو از آن استفاده می‌کنند. اما آیا تمام موسسات فروش اقساطی خودرو، عالی‌ترین شرایط را برای مشتری فراهم می‌کنند؟! مسلما این طور نیست. برخی مراکز از قید تحویل فوری استفاده می‌کنند، اما تحویل خودرو خریداری شده را فورا انجام نمی‌دهند و این مهم را به دریافت وجوه بیشتر منوط می‌کنند. به همین دلیل در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که پیدا کردن طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو یعنی جفت شش آورده‌اید! چون سایا خودرو تعریف جدیدی از شرایط عالی ارائه داده است. به طوری که شاید به این زودی‌ها هیچ مجموعه‌ای نتواند روی دست این شرایط، امتیاز جدیدی به مشتری ارائه کند تا بتواند یک مزیت رقابتی برای خودش ایجاد کند.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو

شرایط سایا خودرو در ارائه طرح‌های اقساطی شامل موارد زیر است:

  • • فروش اقساطی تمامی خودروهای تولید داخل
  • • فروش قسطی محبوب‌ترین خودروهای وارداتی و مونتاژی
  • • امکان خرید خودرو با کمترین سرمایه و حداقل پیش‌پرداخت
  • • تعیین اقساط بلند مدت
  • • تنظیم مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و میزان درآمد او با هدف عدم تحمیل فشار به معیشت خانوار
  • • ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید
  • • تنظیم قرارداد شفاف
  • • عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده
  • • تحویل آنی و فوری خودرو
  • • ثبت سند به نام مشتری
  • • فروش خودرو با قیمت واقعی و حاشیه شود استاندارد

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو صرفا یک طرح برای ماشین‌دار شدن نیست، یک موقعیت طلایی برای همه کسانی است که قصد دارند سطح رفاه زندگی خود را ارتقا دهند.

کلام پایانی

حال که در وضعیتی قرار داریم که خرید قسطی ماشین هم از نظر کارشناسان هوشمندانه است و هم راهی جز این پیش رویمان نمانده تا یک ماشین نسبتا خوب زیر پایمان بگذاریم، انتخاب بهترین طرح، باید دغدغه باشد. البته ما در اثنای این مقاله به این دغدغه پاسخ شایسته دادیم و سایا خودرو را به عنوان بهترین مرجع برای خرید قسطی انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی معرفی کردیم. این اطمینان خاطر از معرفی این مجموعه از یک سو به سبب سال‌ها حضور همراه با خوشنامی و مشتری مداری در بازار خودرو است و از سوی دیگر به امکانات و امتیازات رنگارنگ و متعددی برمی‌گردد که برای مشتریانش در نظر می‌گیرد.

چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بعد از پرداخت با شرایط عالی در سایاخودرو را دارید، می‌توانید هر روزه در ساعات کاری با دفاتر فروش این مرکز تماس حاصل کنید. استعلام قیمت روز انواع خودروها، ارائه مشاوره رایگان از طریق کارشناسان زبده آگاه به مسائل مالی و بازار خودرو و اطلاع از جزییات طرح‌های فروش قسطی خودرو نیز برای شما مهیاست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات