حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم حفاظت از حق کپی رایت توییتر دچار مشکلات مختلفی شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

شبکه اجتماعی توییتر این روزها در وضعیتی نا مناسب به سر می‌برد، تصمیمات عجیب و غریبی که ایلان ماسک اخیرا اتخاذ کرده است، موجی از مشکلات مختلف را به همراه داشته است. اخیرا گویا سیستم حفاظت از حق کپی رایت توییتر دچار مشکلات مختلفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مشکلات در سیستم حفاظت از حق کپی رایت توییتر

ایلان ماسک زمانی به عنوان یک نجات دهنده احتمالی برای توییتر در نظر گرفته می‌شد، اما از زمانی که وی مدیریت و هدایت توییتر را در دست گرفته، هرج و مرج زیادی در این پلتفرم ایجاد شده است. البته باید به مجریان این شبکه زمان داد. به هر حال وی عملکرد درخشان خود را در تسلا و اسپیس ایکس ثابت کرده است.

همچنین، ثروتمندترین مرد جهان بودن وی اصلا و ابدا از سر شانس و اقبال نیست. به هر حال، در کوتاه مدت، وضعیت توییتر در حال آشفتگی است. از اخراج‌های گسترده، تغییرات در رهبری، و مشکلات جدید توییتر بلو، مواردی است که در توییتر به صورت روزانه پدیدار می‌شوند. اکنون، سیستم حفاظت از حق نسخه‌ برداری (کپی رایت) این رسانه اجتماعی مدتی است که دچار مشکلات شده و به کاربران اجازه می‌دهد محتوای دزدیده شده یا بدون حق کپی رایت را آپلود کنند. این موضوع خود وضعیت توییتر را آشفته کرده است.

سیستم حفاظت از حق کپی رایت توییتر

در یک چرخش ناگهانی، کاربران توییتر شروع به آپلود فیلم‌های خاصی در این پلتفرم کرده‌اند. این موضوع شامل فیلم هایی مانند هکر سال ۱۹۹۵، سریع و خشمگین، نید فور اسپید و فیلم های دیگر می‌شود. واقعیت این است که سیستم خودکار حفاظت از حق کپی رایت توییتر اکنون به درستی کار نمی‌کند. طی دو روز گذشته، یکی از کاربران توییتر کل فیلم The Fast and Furious: Tokyo Drift را در بخش‌های ویدیویی ۲ دقیقه‌ای منتشر کرده است که در مجموع بیش از ۵۰ توییت را شامل می‌شود.

طبق گفته فوربس، آن حساب خاص اکنون از دسترس خارج شده است. این شرکت مدتی طول کشید تا ویدیوها را به طور کامل حذف کند. همانطور که قبلا نیز گفته شد، سایر کاربران فیلم هکر محصول سال ۱۹۹۵ و فیلم آواتار محصول سال ۲۰۰۹ را منتشر کرده بودند. هر دوی این ویدیوها اکنون حذف شده‌اند. اما حذف کردن آن ها گویا کمی طول کشیده است. اکنون به نظر می‌رسد یک پرسنل کوچک در حال تلاش برای حفظ این شبکه اجتماعی است.

سیستم حفاظت از حق کپی رایت توییتر

این موضوع می‌تواند به معنای دردسری جدید برای توییتر باشد. به هر حال، این شرکت ممکن است با اقدامات قانونی بالقوه روبرو شود. لازم به ذکر است که یکی از ایده‌های ماسک پس از تصدی مسئولیت این است که به کاربران توییتر بلو اجازه دهد ویدیوهای طولانی تا ۵۰ دقیقه منتشر کنند. اگر این شرکت نتواند سیستم خود را یک بار برای همیشه بهبود دهد، این ایده هرگز عملی نخواهد شد. یکی از مدیران سابق توییتر دلیل این مشکلات را توضیح داده است.

به گفته خبرگزاری GizChina، او می‌گوید که این پلتفرم به دلیل یک نقص فنی در خطر سقوط قرار دارد. اما کارکنان این شرکت نیز سعی می‌کنند توییتر را حفظ کنند. بنابراین آن‌ها نمی‌توانند همه چیز را به آرامی حفظ کنند. ایلان ماسک پس از تصاحب این شرکت نزدیک به ۳۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرد. اخیرا، او از کاربران درخواست کرده است که یا شرایط کاری جدید را بپذیرند یا این شرکت را ترک کنند.

طبق برآوردها، در مجموع ۲۰۰۰ کارمند این شرکت را ترک خواهند کرد. گزارشی حاکی از آن است که ایلان ماسک در این هفته کارمندان بیشتری را اخراج خواهد کرد. با وجود این، ایلان ماسک می‌گوید که نگران نیست و کارمندان خوب در شرکت باقی خواهند ماند. نظر شما درباره سیستم حفاظت از حق کپی رایت توییتر که اکنون دچار مشکلات مختلفی شده است، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان