حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک AnTuTu موتورولا Moto X40 منتشر شد: شکست دیمنسیتی ۹۲۰۰

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، موتورولا

انتظار می‌رود که موتورولا به زودی از تلفن هوشمند پرچمدار جدید خود رونمایی کند. می‌دانیم که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد شد. احتمالا این تلفن هوشمند در اوایل سال آینده میلادی با نام Moto Edge 40 Pro وارد بازار های جهانی شود. هم اکنون چن جین، مدیر کل بخش موبایل لنوو، امتیاز بنچمارک AnTuTu موتورولا Moto X40 را به اشتراک گذاشته است.

امتیاز بنچمارک AnTuTu موتورولا Moto X40 توسط مدیر کل بخش موبایل لنوو منتشر شد

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رقیب Dimensity 9200 محسوب می‌شود. گزارش اخیر نشان داده است که نماینده مدیاتک امتیاز ۱,۲۶۶,۱۰۲ را در AnTuTu کسب کرده است. اکنون چن جین اسکرین شاتی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد امتیاز بنچمارک AnTuTu موتورولا Moto X40 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بالاتر از دیمنسیتی ۹۲۰۰ است. این دستگاه موفق به ثبت امتیاز ۱,۳۱۲,۹۰۱ شده است. به نظر می‌رسد که تراشه پرچمدار اسنپدراگون «کمی» عملکرد بهتری نسبت به نماینده مدیاتک داشته باشد. زیرا بین امتیاز ثبت شده توسط این دو چیپست، تفاوت زیادی دیده نمی‌شود.

بنچمارک AnTuTu موتورولا موتو ایکس ۴۰

انتظار می‌رود که Vivo X90 Pro+، سری Xiaomi 13، سری iQOO 11 و OnePlus 11 در سال جاری میلادی معرفی شوند. همه این تلفن های هوشمند به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهزند. بنابراین انتظار می‌رود که در بنچمارک AnTuTu امتیاز مشابهی با Moto X40 کسب کنند. اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یک تراشه ۴ نانومتری بوده که دارای یک هسته قدرتمند Cortex-X3 با حداکثر فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز است. دو هسته دیگر از نوع Cortex-A715 بوده و فرکانس ۲.۸ گیگاهرتزی دارند. دو هسته Cortex-A710 نیز باز هم یا فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز در پردازنده مرکزی این تراشه تعبیه شده اند. در نهایت، Snapdragon 8 Gen 2 از سه هسته کم مصرف Cortex-A510 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

Moto X40

موتورولا موتو ایکس ۴۰ اخیرا در میان داده های TENAA (به همراه بسیاری از مشخصات) مشاهده شده است. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با لبه های خمیده از چهار طرف مجهز خواهد شد. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ داشته و توانایی تولید رنگ های ۱۰ بیتی را نیز دارد. انتظار می‌رود که سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش برود. پرچمدار آینده موتورولا به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MY UI 5.0 مجهز خواهد بود.

بنچمارک Antutu دیمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک به بالای ۱.۲۶ میلیون امتیاز رسید

همان‌طور که اشاره شد، این تلفن هوشمند از تراشه پرچمدار اسنپدراگون برخوردار است. گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند به ۱۸ گیگابایت حافظه رم (از نوع LPDDR5x) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شود. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بود و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. سه لنز دوربین در قاب پشتی Moto X40 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر (از نوع اولترا واید) قرار گرفته است. دوربین دیگر نیز از نوع تله فوتو بوده و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

نظر شما درباره موتو ایکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این امتیازا به چه دردی میخوره اصلا ،مهم پایداریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی