حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی پایین رده جدید موتورولا با ۱۲ گیگابایت رم در TENAA مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

گوشی های هوشمند پرچمدار آینده موتورولا در دست توسعه قرار دارند. در حال حاضر که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی شده است؛ انتظار داریم موتورولا تلفن هوشمند پرچمدار خود را (احتمالا با نام Moto X40) با این تراشه عرضه کند. این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه TENAA در چین شده و نسخه جهانی آن نیز تأییدیه FCC را دریافت کرده است. این کمپانی اما در حال کار بر روی گوشی های میان رده و پایین رده جدیدی (سری G و E) نیز هست. امروز یک گوشی پایین رده موتورولا موفق به دریافت گواهی TENAA شد. در ادامه به جزئیات خواهیم پرداخت.

گوشی پایین رده جدید موتورولا به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود!

با آنکه تمرکز اصلی موتورولا بر روی بخش گوشی های پرچمدار است. اما این شرکت از توسعه تلفن های هوشمند مقرون به صرفه نیز غافل نشده؛ و امروز یک گوشی پایین رده جدید موتورولا موفق به دریافت تاییدیه TENAA شد. Motorola XT2335-3 در گذشته نیز موفق به دریافت گواهینامه 3C شده بود.‌ گواهی مذکور اما مشخصات چندانی درباره این تلفن هوشمند را فاش نمی‌کرد. تاییدیه TENAA اما جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار داده است.

پایین رده جدید موتورولا در TENAA

مطابق با داده های TENNA، موتورولا XT2335-3 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح  HD+ (همان ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل) خواهد بود. این تلفن هوشمند همچنین به تراشه ناشناس ۸ هسته ای با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی مجهز می‌شود. ما انتظار به کارگیری تراشه قدرتمند در یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه را نداریم. اما امیدواریم که پردازنده به کار گرفته شده در این دستگاه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کند.

نکته عجیب اما در مورد موتورولا XT2335-3، میزان حافظه داخلی و رم آن است. این گوشی دارای نسخه هایی با ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت و حتی ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. از سوی دیگر این گوشی به ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. حتی تصور یک تلفن هوشمند ارزان قیمت و پایین رده با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عجیب است! در هر صورت، میزان حافظه داخلی و رم به کار گرفته شده در این دستگاه خوب هستند، اما این اعداد همه چیز نخواهند بود. در صورت ضعیف بودن تراشه، حتی در صورت وجود ۱۲ گیگابایت حافظه رم نیز، کاربران در هنگام استفاده های سنگین با مشکل مواجه می‌شوند.

موتورولا XT2335-3 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

همان‌طور که وب‌سایت Gizchina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده موتورولا دارای دو دوربین در قاب پشتی خود خواهد بود. گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر که برای تشخیص عمق صحنه به کار می‌آید، وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی دو گواهینامه مهم چین را دریافت کرده است. بنابراین انتظار داریم که در آینده ای نزدیک معرفی شود.

گوشی موتورولا Moto E32 با تراشه Helio G37 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پایین رده آینده موتورولا چیست؟ آیا به کارگیری ۱۲ گیگابایت حافظه رم در یک‌ گوشی پایین رده تنها جنبه تبلیغاتی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی