حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بهترین سری رایانه های ایسوس

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

لپ تاپ های ایسوس در بازار رایانه های همراه در کشور حرف اول را می زنند. این امر موجب گشته تا بسیاری از افراد برای خرید رایانه همراه ایسوس اقدام نمایند. در بازار رایانه های همراه، سیستم های متنوعی با برند های گوناگون وجود دارند. اما متاسفانه برخی از آن ها برای فعالیت هایی همچون گرافیک، برنامه نویسی و اجرای بازی های سنگین مناسب نیستند.

متخصصان کمپانی ایسوس لپ تاپ های خود را به گونه ای طراحی نموده اند تا کاربران بتوانند برای پردازش سنگین ترین اطلاعات نیز از آن ها به بهترین شکل ممکن بدون هیچ مشکل هنگی استفاده نمایند. البته این کمپانی علاوه بر کیفیت و دقت بر تولید رایانه همراه های خود، به جیب مشتریان نیز توجه بسیار زیادی نموده است. به همین دلیل کمپانی ایسوس تولید ارزان ترین تا گران ترین رایانه همراه های جهان را به خود اختصاص داده است تا تمامی افراد با قدرت های مالی متنوع بتوانند از رایانه همراه های این کمپانی استفاده مفیدی داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکاتی ضروری برای خرید رایانه های همراه ایسوس بیشتر آشنا شوید.

 

ورود رایانه های ایسوس به کشور

رایانه های همراه ایسوس برای اولین بار در سال 2002 وارد کشور شدند. متاسفانه سری اولی رایانه های برند ایسوس از معایب کلی از جمله مشکل پردازنده و سریع خالی شدن باتری برخوردار بودند. به همین دلیل بسیاری از افراد از خرید رایانه ایسوس منصرف می شدند. همچنین  لپ تاپ هایی با برند های دیگر را مد نظر قرار می دادند. اما طولی نکشید که این کمپانی تصمیم گرفت بهترین رایانه های رومیزی و همراه جهان را به برند خود اختصاص دهد.

پس از گذشت چند سال، سری جدید لپ تاپ های ایسوس در مدل های راگ و تاف به صورت استوک از کشور های اروپایی وارد کشور شدند. با این که این رایانه ها کارکرده بودند، اما قادر به پردازش اطلاعات با سرعتی بیش از 120 مگابایت برثانیه بودند. به همین دلیل در مدت زمان بسیار کمی نظر مردم درباره رایانه های ایسوس تغییر کرد. بسیاری از دانشجویان، کارمندان و حتی دانش آموزان تصمیم به خرید رایانه های همراه ایسوس گرفتند. این امر موجب گشت تا محبوبیت محصولات های ایسوس در کشور چندین برابر افزایش یابد.

Chromebook-Flip-C434

نکات مهم در انتخاب بهترین لپ تاپ ایسوس

برای خرید رایانه همراه ایسوس چه نو و چه استوک، باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، رایانه های ایسوس با چندین مدل متنوع وارد کشور شدند که مشهور ترین آن ها، رایانه همراه راگ و تاف ایسوس می باشد. اما توجه به برخی عوامل همچون نوع باتری، سی پی یو، فن خنک کننده، مادربرد و صفحه نمایش می بایست توجه کنید. زیرا با توجه به این موارد می توانید بر اساس بودجه خود یک رایانه همراه ایسوس مرغوب و باکیفیت خریداری نمایید و از کارکردن با آن لذت ببرید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در هنگام خرید رایانه همراه ایسوس به آن توجه ویژه ای داشته باشید، پردازنده است. پردازنده یا سی پی یو نقش بسزایی در سرعت پردازش اطلاعات لپ تاپ ایفا می کند. اکثر رایانه های ایسوس به خصوص مدل های راگ و تاف از سی پی یو های cori7 بهره مند هستند. البته فراموش نشود که برخی از فروشندگان رایانه های همراه، بر اساس سفارش مشتریان از پردازنده های قوی تری برای تقویت و افزایش سرعت پردازش بر روی مادربرد این دستگاه استفاده می کنند. این کار باعث می شود کاربران  به راحتی بتوانند از این دستگاه استفاده نمایند.

خرید لپ تاپ راگ ROG

رایانه همراه ایسوس سری راگ جز، پرفروش ترین و پر طرفدار ترین رایانه های همراه در کشور و حتی در جهان محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. رایانه های راگ ایسوس، در سال های اخیر توانسته است عملکرد بسیار عالی و درخشانی از خود نشان دهند. این امر سبب شده تا افراد زیادی برای خرید لپ تاپ راگ ROG اقدام نمایند. البته ناگفته نماند که رایانه های ایسوس سری راگ، مخصوص گیمر ها تولید شده است. این سیستم ها قادر هستند بازی های پرحجم با گرافیک بالا را بر روی خود پشتیبانی کنند.

لپ تاپ ایسوس راگ ROG مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی بسیار قوی است. وجود چنین حافظه رم قوی بر روی این رایانه موجب پردازش آسان اطلاعات فشرده شده است. علاوه بر آن، این رایانه مجهز به حافظه داخلی 512 گیگابایت قابل ارتقا تا 2.5 ترابایت است. به همین دلیل شما می توانید تمامی اطلاعات خود را بدون هیچ مشکلی بر روی این رایانه تا هر زمانی که می خواهید، نگهداری نمایید. پس فرصت را غنیمت شمارید و از فروشگاه های معتبر برای خرید رایانه کیفی راگ ایسوس اقدام نمایید.

خرید لپ تاپ تاف TUF

کمپانی تایوانی ایسوس با ارائه رایانه کیفی مدل تاف، توانسته نظر اکثر مشتریان جهانی را به خود جلب نماید. رایانه های تاف ایسوس همانند دیگر رایانه ها مجهز به امکاناتی همچون موس لمسی، صفحه نمایش تاچ اسکرین با رزولیشن 1600*900 و ظاهری بسیار زیبا و لوکس هستند. علاوه بر آن وجود حافظه رم 16 و 8 گیگابایتی به همراه سی پی یو 8 corei بر روی این رایانه همراه سبب شده تا قدرت پردازش اطلاعات آن چندین برابر افزایش یابد.

یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده افراد به جای خرید لپ تاپ هایی با برند های گوناگون به خرید لپ تاپ تاف TUF روی آورند، پردازش قوی و در عین حال کیفیت بالای گرافیک آن است. رایانه های کیفی تاف همانند رایانه های راگ ایسوس مناسب گیمر ها هستند. همچنین قادر به پخش و اجرای بازی های بسیار سنگین با حجم های بیش از 10 گیگابایت می باشند. علاوه بر آن، محصولات ایسوس مدل تاف مجهز به یک باتری 16000 میلی آمپری لیتیومی بسیار قوی است و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند. با وجود این همه مزایا پیشنهاد می شود برای گیم و بازی های پرحجم و سنگین تنها از رایانه های ایسوس تاف استفاده کنید تا بتوانید لذت بازی را احساس کنید و از آن لذت ببرید.

بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ایسوس

امروزه فروشگاه های بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش لپ تاپ و انواع رایانه فعالیت می کنند. اما برخی از آن ها ممکن است رایانه های ایسوس را با قیمتی نجومی به شما بفروشند. به همین دلیل می بایست به فروشگاه های معتبر برای خرید رایانه همراه ایسوس مراجعه کنید تا بتوانید این دستگاه مرغوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ایسوس، مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی دیجی تامین است. فروشگاه اینترنتی دیجی تامین با چندین سال سابقه درخشان و طولانی در زمینه فروش قطعات و رایانه های رومیزی و همراه توانسته دستاورد های مثبت زیادی را به دست آورد.

علاوه بر آن، قیمت محصولات این فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به فروشگاه های دیگر بسیار مناسب تر است. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر به دنبال راهی برای خرید رایانه همراه ایسوس هستید، حتما به وب سایت فروشگاهی دیجی تامین مراجعه کنید تا بتوانید این دستگاه با ارزش را با قیمت مناسب و کیفیتی تضمینی خریداری نمایید. علاوه بر آن، می توانید با مشاوران این وب سایت پیش از خرید مشورت کنید تا بتوانید خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات