حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Diablo Immortal رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

ماه پیش کمپانی ایسوس نسخه ویژه گوشی هوشمند گیمینگ خود با نام ROG Phone 6 Batman Edition را معرفی کرده بود. اکنون، این برند یک نسخه دیگر از این دستگاه را برای طرفداران سری Diablo بلیزارد ارائه کرده است. گوشی هوشمند جدید ایسوس، ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition نام دارد و در اصل یک ROG Phone 6 با تغییرات بصری و رابط کاربری خاص است.

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Diablo Immortal

پوشش نیمه مات “Hellfire Red” در پنل پشتی ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition هنگام مشاهده از زوایای مختلف جلوه شعله منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند. در کنار تصویری شبیه به طرحی جذاب از Al’Diabolos، ارباب وحشت، لوگوی Diablo Immortal با نور RGB نیز وجود دارد.

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Diablo Immortal

گوشی ایسوس ROG Phone 6 Diablo Immortal

در داخل، ایسوس رابط کاربری این گوشی را با یکتم خاص Diablo به‌همراه صداهای نوتیفیکیشن الهام گرفته از صدای درون بازی ارائه کرده است. بسته‌بندی دستگاه شبیه مکعب هورادیک است و جعبه قرمز داخلی آن به شکل یک خرده ورلداستون می‌باشد. همچنین یک مشعل UV “Fahir’s Light” برای کشف جزئیات پنهان روی قاب گوشی با تم دیابلو و همچنین “پین خروجی جاودانگی” طلایی رنگ برای سینی سیم‌کارت وجود دارد. “Map of Sanctuary” کیسه‌ای مناسب برای شارژر و کابل نیز موجود است.

ازنظر مشخصات داخلی، این دستگاه دقیقا همان مدل استاندارد با پنل 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +Full HD، رفرش‌ریت 165 هرتز و اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر است. همچنین چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات اصلی این دستگاه را تکمیل می‌کند. این گوشی دارای باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند که شارژر آن در جعبه موجود است.

از امروز (18 نوامبر) می‌توانید ROG Phone 6 Diablo Immortal Edition را با قیمت 1299 دلار از فروشگاه اینترنتی Asus تهیه کنید.

نظر شما درباره نسخه خاص گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی