حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظر ایلان ماسک درباره اخراج کارکنان توییتر: اهمیتی نمیدهم 🗿

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

این روزها فضای مجازی پر شده است از حواشی مختلفی که پس از اخراج کارکنان توییتر، متا و آمازون رخ داد و انتقادات بسیاری نیز به کسب و کارهایی که چنین رویکردی پیش گرفته‌اند وارد شده است. اکنون نظر ایلان ماسک درباره اخراج کارکنان توییتر بیش از همه خودنمایی می‌کند. با ترنجی همراه باشید…!

نظر ایلان ماسک درباره اخراج کارکنان توییتر: اهمیتی نمیدهم 🗿

معامله بین ایلان ماسک و توییتر از ماه‌ها پیش آغاز شد و کاملا دور از انتظار بود. این معامله فراز و نشیب‌ها و جنجال‌های زیادی داشت. اتفاقات زیادی در این ماه‌ها افتاد، از جمله کناره گیری ماسک از معامله پس از اینکه توییتر نتوانست شرایط او را برای نمایش اطلاعات کاربران را برآورده کند. با توجه به خروج وی از معامله، سهام توییتر سقوط کرد و این پلتفرم چاره‌ای جز مراجعه به دادگاه برای مجبور کردن ماسک برای ادامه معامله نداشت. خوشبختانه، روند قضایی طولانی نشد.

ایلان ماسک با تغییر نظر خود، تصمیم گرفت به معامله ادامه دهد. این معامله در ماه گذشته تکمیل شد، اما جنجال‌های آن هنور به پایان نرسیده است. ایلان ماسک نقش خود را به عنوان مدیر عامل شرکت و با برکناری بیشتر مدیران ارشد آن آغاز کرد. او همچنین مجموعه‌ای از اقدامات را در این رسانه اجتماعی مانند برچسب بحث برانگیز تایید شده در توییتر آبی تبلیغ می‌کند. او همچنین از یک سری اخراج‌ها برای بازگرداندن شرکت به حالت سبز و پایان ناهار رایگان خبر داد.

نظر ایلان ماسک درباره اخراج کارکنان توییتر

همانطور که می‌دانید، اکثر کارمندان قدیمی شرکت از مدیریت ماسک راضی نیستند و برخی نیز شرکت را به همین دلیل ترک می‌کنند. گویا با اینکه بسیاری از کارکنان در حال ترک توییتر هستند، اما ایلان ماسک نگران چیزی نیست. ایلان ماسک گفته است که نگران خروج بسیاری از کارمندان این شرکت نخواهد بود. به هر حال، کسانی که هنوز در این شرکت کار می‌کنند، امروز شگفت زده شده‌اند.

به گزارش بی‌بی‌سی، برخی از همکاران این شرکت از بسته شدن موقت بسیاری از دفاتر توییتر شگفت زده هستند. این تصمیم در میان شایعاتی مبنی بر درخواست‌های متعدد استعفا گرفته شده است. ایلان ماسک در حساب توییتری خود نوشته است که خوب‌ها باقی خواهند ماند، بنابراین من نگران چیزی نیستم. توییت‌های او همچنین چند میم و پست کنایه آمیز را نشان می‌دهدو نگاهی طنزآمیز به ماجراهای اخیر دارد.

نظر ایلان ماسک درباره اخراج کارکنان توییتر

به گفته خبرگزاری GizChina، این سخنان پس از آخرین مهلت پنجشنبه گذشته صورت گرفت. ایلان ماسک اعلام کرد که اگر کارمندان از سیاست‌های جدید راضی نباشند، تا آن تاریخ فرصت دارند شرکت را ترک کنند. به گزارش رویترز، صدها کارمند پس از اخطار وی شرکت را ترک کرده‌اند. این شرکت عدد دقیقی از خروج کارمندان ارائه نکرده است. راستش را بخواهید، ما فکر نمی‌کنیم که توییتر این خبر بد را منتشر کند. شب گذشته برخی از کاربران از بی ثباتی در وضعیت این شبکه اجتماعی خبر دادند.

برخی از ایلان ماسک سوال کردند و پرسیدند که آیا این رفتارها نشان دهنده پایان عمر این شبکه اجتماعی است؟ با این حال، این مدیر اجرایی اعلام کرد که توییتر در حال رسیدن به رکوردهای جدیدی است و عدد دقیقی در دسترس نیست. ما تقریبا مطمئن هستیم که این تازه شروع بسیاری از اتفاقات جدید است و واقعا کنجکاو هستیم تا مسیری را که ماسک با این شبکه اجتماعی طی خواهد کرد، ببینیم. لازم به ذکر است، ایلان ماسک گفته است که مدیریت و رهبری برای بهبود این شبکه اجتماعی ادامه پیدا خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان