حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات در آیفون های اپل بیشتر و بیشتر خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

تبلیغات همواره یکی از راه‌های معرفی محصولات سایر شرکت‌ها بوده است. اما همچنین همین تبلیغات می‌تواند باعث کلافه شدن کاربران یا احساس عدم راحتی آن‌ها شود. متاسفانه مدتی است رویه‌های غلطی توسط شرکت‌ها پیش گرفته می‌شود که جدیدترین آن‌ها نمایش تبلیغات در دستگاه‌ها است. گویا تبلیغات در آیفون های اپل بیشتر و بیشتر خواهند شد. با ترنجی همراه باشید.

تبلیغات در آیفون های اپل بیشتر و بیشتر خواهند شد

اپل به دلایل واضح، تبلیغات بیشتری را روی آیفون قرار می‌دهد. این شرکت برای کسب درآمد بیشتر، تبلیغات بیشتری روی آیفون کاربران نمایش خواهد داد. با این حال، برخی از کارکنان این شرکت، از این موضوع خوشحال نیستند. در مورد قرار دادن تبلیغات بیشتر در آیفون اختلافاتی در داخل شرکت وجود دارد. برخی از کارمندان مسئول کسب و کار تبلیغات معتقدند که این باعث کاهش کیفیت تجربه کاربری مشتریان می‌شود. آن‌ها می‌گویند نمایش تبلیغات می‌تواند شهرت و تجربه کیفیت محصولات اپل را از بین ببرد. این همان چیزی است که اپل سال‌ها ارائه کرده است و اکنون در حال نابودی آن است.

تبلیغات در آیفون های اپل

تیم تبلیغات اپل یک الگوی عملیات ویژه دارد و نگرانی‌های زیادی پیرامون توسعه تجارت تبلیغاتی آن وجود دارد. وقتی کارمندان داخلی در مورد تجارت تبلیغاتی شرکت صحبت می‌کنند، نمی‌توانند از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنند. برای مثال، اپل در داخل شرکت خود معتقد است که فروشندگان باید به جای موقعیت یابی از تصفیه مخاطب استفاده کنند.  آن‌ها همچنین باید از پلتفرم به جای الگوریتم استفاده کنند.

همین امر در مورد کلمات کلیدی رقیب و دفاع از برند به جای تسخیر صدق می‌کند. اپل انتظار دارد کارمندان از زبانی مناسب برای محصولاتش استفاده کنند. شرایطی مانند هدف گذاری اعمال نمی‌شود زیرا شرکت به تبلیغ کنندگان اجازه نمی‌دهد تا کاربران خاصی را هدف قرار دهند. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، اپل به تبلیغ کنندگان اجازه نمی‌دهد تا گروه‌های کمتر از ۵۰۰۰ کاربر را هدف قرار دهند.

تبلیغات در آیفون های اپل

به گفته خبرگزاری GizChina، حالا نیز منتقدان بخاطر قرار دادن تبلیغات بیشتر در آیفون، به اپل انتقاد می‌کنند. در چند هفته گذشته، توسعه دهندگان، مشتریان و منتقدان با گسترش تبلیغات در اپ استور مخالفت کرده‌اند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تبلیغات را در Apple Maps و Apple TV+ نیز نشان دهد. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌ای برای توسعه تجارت تبلیغاتی خود در ابعاد دیگری ندارد.

گویا حداقل ابعاد این برنامه به مقیاس برنامه تبلیغاتی متا یا گوگل نمی‌رسد. با این وجود، همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این شرکت به پول بیشتری نیاز دارد و اگرچه ادعا می‌کند که تجارت تبلیغاتی خود را توسعه نخواهد داد، اما نمی‌توانیم خیلی در این مورد مطمئن باشیم. قرار دادن تبلیغات بیشتر در آیفون نقطه شروع یک تجارت تبلیغاتی کامل است و شاید در آینده به بخش‌های دیگر دستگاه نیز کشیده شود. نظر شما کاربران ترنجی درباره بیشتر شدن تبلیغات در آیفون‌های اپل چیست؟ آیا این کار می‌تواند به اعتبار و محبوبیت اپل لطمه وارد کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان