حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M14 5G سامسونگ با Exynos 1330 و اندروید ۱۳ پیش فرض عرضه می شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سری گلکسی A1x یا M1x جز اقتصادی‌ترین موبایل‌های سامسونگ برای هر سال است. جدیدترین شنیده ها درباره گلکسی ام ۱۴ مدل 5G به ما اخبار جالبی می دهد. گفته شده که گلکسی M14 5G سامسونگ با Exynos 1330 و اندروید ۱۳ پیش فرض عرضه می شود. این برای یک گوشی اقتصادی دلگرم کننده است.

مشخصات احتمالی گلکسی M14 5G

سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی ام ۱۴ فایوجی به عنوان جانشینی برای Galaxy M13 5G است، این گزارش جدید با رصد دستگاهی به شماره مدل SM-M146B در بنچمارک Geekbench ارائه شده است.

این یکی از اولین شایعات درباره گلکسی M14 5G است و نشان می‌دهد هنوز چند ماه دیگر عرضه این گوشی باقی مانده است، بر اساس این بنچمارک، گلکسی M14 5G می تواند از چیپست اگزینوس ۱۳۳۰ استفاده کند. این تراشه هنوز معرفی نشده سامسونگ با اسم رمز e5e8535 شناخته می شود.

اطلاعات لو رفته از گلکسی M14 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench

اطلاعات لو رفته از گلکسی M14 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench

طبق شنیده‌ها، تراشه Exynos 1330 دارای دو هسته 2.4 گیگاهرتزی و شش هسته 2.0 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 است. همچنین طبق این اطلاعات مننشر شده، حداقل یک مدل با ۴ گیگابایت حافظه رم باید داشته باشد.

اگزینوس ۱۳۸۰ و اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ دیده شدند، استفاده در گلکسی A54 محتمل است؟!

در بخش نرم‌افزاری، این بنچمارک سیستم عامل اندروید 13 را برای گلکسی M14 5G نمایش می دهد. به این معنی که گلکسی M14 5G می‌تواند یکی از اولین گوشی‌های گلکسی باشد که با جدیدترین نسخه اندروید عرضه می‌شود.

مشخصات فاش شده توسط این بنچمارک کم و بیش مشابه مشخصات گلکسی A14 5G است، اگرچه باید منتظر بمانیم و ببینیم این دو گوشی چه مشخصات دیگری را به اشتراک خواهند گذاشت. همچنین جالب است که ببینیم آیا سامسونگ نسخه 4G این گوشی ها را عرضه خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ گلکسی ام ۱۴ مدل 5G برای شما جذاب به نظر می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)