حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه گوشی تاشو بیرونی شیائومی را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، کانسپت

به‌استثنای سری Huawei Mate X و خانواده Royole FlexPai، اکثریت قریب‌به‌اتفاق گوشی‌های تاشو با فرم طراحی به سمت داخل ارائه می‌شوند. دو گوشی تاشو شیائومی نیز دارای فرم طراحی داخلی هستند؛ اما تصاویر زنده فاش‌شده جدید، اولین نگاه ما به نمونه اولیه گوشی تاشو بیرونی این شرکت را نشان می‌دهد. همچنین مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد این دستگاه را در آینده به بازار عرضه کند و یا پروژه آن برای همیشه کنسل شده است.

نمونه اولیه گوشی تاشو بیرونی شیائومی

افشاگر Kuba Wojciechowski اخیرا عکس‌هایی از نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که طراحی تاشو به‌سمت بیرون این دستگاه را نشان می‌دهد. این فرم طراحی باعث شده است که دستگاه مذکور تغییرات زیادی نسبت به گوشی‌های Mi Mix Fold و Mix Fold 2 این شرکت ایجاد کند.

نمونه اولیه گوشی تاشو بیرونی شیائومی

نمونه اولیه گوشی تاشو بیرونی شیائومی

این تصاویر یک گوشی را نشان می‌دهد که شباهت قابل‌توجهی به سری میت ایکس هواوی دارد که بیشتر به‌دلیل طراحی به‌سمت بیرون و همچنین لنزهای دوربین خود مشهور است. صحبت از ماژول دوربین شد، ما همچنین می‌توانیم حداقل چهار لنز دوربین را در گوشی تاشو شیائومی تشخیص دهیم. بااین‌حال، نمونه اولیه پنل پشتی نداشته به‌راحتی می‌توان باتری‌ها، مدارها و موارد دیگر در این دستگاه را تشخیص داد.

Wojciechowski همچنین جزئیات آشکار دیگری را در مورد این گوشی ارائه کرده و اشاره می‌کند که این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 855 متعلق‌به سال 2019 و مودم X50 5G است. وی همچنین ادعا کرد که واحدهای “بسیار کمی” از این دستگاه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند که با توجه به اینکه پس از سال‌ها، اکنون این نمونه اولیه را می‌بینیم، قابل درک است.

هیچ صحبتی در مورد اینکه چرا این طراحی خاص به‌صورت تجاری عرضه نشده است، وجود ندارد؛ اما ما حدس می‌زنیم که دوام کلی این فرم از طراحی گوشی تاشو ممکن است یک نگرانی بزرگ باشد. در شرایط کنونی، به طرح‌های تاشو داخلی عموما استقبال بیشتری می‌شود زیرا فرم طراحی آن‌ها از نمایشگر تاشو نسبتاً شکننده در برابر خراش و آسیب‌های دیگر محافظت می‌کند.

نظر شما درباره نمونه اولیه گوشی تاشو بیرونی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی