حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود

مایکروسافت از ابتدای نسل نهم با عرضه دو کنسول مختلف که در دو رده قیمتی متنوع هستند و همچنین با عرضه سرویس گیم پس و خریدهای تجاری سنگین خود، توانسته است توجه بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کند. بنابر اخبار و اطلاعات دریافتی، گویا باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود

مایکروسافت یک باندل Xbox Series S – Gilded Hunter را اخیرا لیست کرده است. این باندل هم اکنون در آمریکای شمالی با قیمت ۲۹۹ دلار موجود است. این شرکت ادعا می‌کند که باندل مذکور در تاریخ ۲۹ نوامبر به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. این باندل علاوه بر خود کنسول، شامل نه قطعه تزئینات و ارزهای مجازی در سه بازی است. این بازی‌ها شامل Fortress Night و Rocket League و همچنین Jelly Bean Man است. بازیکنان می‌توانند تا زمانی که موجودی تمام شده است، از فروشگاه Xbox.com یا خرده فروشان این شرکت آن را خریداری کنند.

باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت

کنسول Xbox Series S مایکروسافت با ۱۰ گیگابایت حافظه ۱۲۸ بیتی GDDR6 عرضه می‌شود. ظرفیت SSD آن ۵۱۲ گیگابایت است و از رابط HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دستگاه از بازی‌هایی با وضوح 1440P تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. Xbox Series S دارای طراحی جمع و جور و کوچکی است که ابعاد آن تنها ۶.۵ در ۱۵.۱ در ۲۷.۵ سانتی‌متر است.

لازم به ذکر است که کنسول Xbox Series S مایکروسافت مانع از توسعه برخی از بازی‌ها روی آن می‌شود. یکی از توسعه دهندگان ارشد در استودیو Rocksteady گفته است که او معتقد است Xbox Series S مایکروسافت در حال از دست دادن یک نسل کامل از بازی‌های مهم است. این بحث پس از انتشار نسخه جدید Gotham Knights آغاز شد. این بازی فقط از ۳۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. کاربران اینترنتی ادعا می‌کنند که این محدودیت‌ها به دلیل ضعف شدید کنسول Xbox Series S است.

باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت

Fleur Marty، توسعه‌ دهنده Gotham Knights ادعا می‌کند که این بازی حالت بهبود عملکردی و بهینه سازی نخواهد داشت. این حالت معمولا وضوح و قابلیت‌های گرافیکی را فدای فریم ریت بیشتر می‌کند. در نتیجه، Gotham Knights فقط از ۳۰ فریم بر ثانیه روی این کنسول پشتیبانی می‌کند. تصمیم توسعه دهنده Warner Bros توسط بازیکنانی که می‌خواستند Gotham Knights از ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند، مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گفته خبرگزاری GizChina، در مجموعه‌ای از توییت‌ها، لی دوونالد، طراح ارشد کاراکتر Rocksteady به این گفتگو پیوست. او در پاسخ به سوالی در مورد تنگناهای سخت افزاری، به طور خاص به پردازنده گرافیکی Xbox Series S اشاره کرد. او ادعا می‌کند که بازی‌های مولتی پلتفرمی باید برای بازی‌هایی با کمترین عملکرد ممکن بهینه‌ سازی شوند.

توئیت او متعاقبا اشاره دارد که یک نسل کامل از بازی‌ها به خاطر ضعف این کنسول قابل اجرا نخواهند بود. با این حال، این فقط ایکس باکس سری S نیست که این نسل را محدود کرده است. وی در این رابطه گفته است که مایکروسافت شما را بدون گزینه بهینه سازی یا حالت بهبود عملکرد رها می‌کند. دلیل عدم توسعه بازی‌های خاص، به دلیل پردازنده گرافیکی سری S است که ضعیف محسوب می‌شود.

بیشتر توسعه‌ دهندگان می‌خواهند بازی‌های خود را روی ایکس باکس سری S نیز عرضه کنند، اما نمی‌توانند بخاطر مشخصاتی که این کنسول دارد، این کار را انجام دهند. نظر شما کاربران ترنجی در مورد باندل جدید Xbox Series S مایکروسافت که با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود، چیست؟! آیا طرفدار کنسول‌های باندل هستید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان