حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 70 در یک وب‌سایت فروش آنلاین ظاهر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، موتورولا

تقریباً تمام سازندگان تلفن های هوشمند می‌دانند که تولید گوشی به تنهایی باعث توسعه مطلوب کسب و کار آنان نخواهد شد. بنابراین آن ها به تولید محصولات دیگری نیز روی آورده اند. بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی (مانند هدفون و ساعت های هوشمند) نیز تولید کرده و به فروش می‌رسانند. موتورولا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تا کنون چندین ساعت هوشمند را روانه بازار کرده است. هم اکنون ساعت هوشمند Moto Watch 70 پیش از رونمایی در وب‌سایت فروش آنلاین Best Buy کانادا مشاهده شده است.

ساعت هوشمند Moto Watch 70 طراحی شبیه اپل واچ دارد

همان‌طور که اشاره شد، موتورولا تا کنون چندین ساعت هوشمند را به بازار عرضه کرده است. از جمله این گجت ها می‌توان به Moto Watch 100 و Moto Watch 360 اشاره کرد. امروز وب‌سایت 9to5Google در جدیدترین گزارش خود اشاره کرد که صفحه محصول ساعت هوشمند Motorola Moto Watch 70 پیش از معرفی در وب‌سایت Best Buy کانادا ظاهر شده است. موتو واچ ۳۶۰ طراحی زیبا و دایره ای شکلی داشت. اما ممکن است دارندگان این محصول با مشاهده عکس موتو واچ ۷۰ ناامید شوند. زیرا این ساعت هوشمند طراحی مربعی شکل مشابه اپل واچ دارد. با این حال اما، توانایی پایش ورزش های مختلف و نظارت بر سلامتی فرد را دارد.

ساعت هوشمند موتو واچ ۷۰ در وب‌سایت Best Buy کانادا

همان‌طور که Gizchina اشاره می‌کند، ساعت هوشمند Moto Watch 70 دارای ۲۳ حالت ورزشی مختلف بوده؛ و با سیستم های اندروید و iOS سازگار است. عمر باتری این محصول حداکثر تا ۱۴ ساعت خواهد بود. با توجه به وجود قابلیت شارژ سریع، این گجت تنها در ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این ساعت هوشمند دارای GPS و صفحه نمایش رنگی ۱.۶۹ اینچی LCD با وضوح ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل خواهد بود. فریم این محصول از آلیاژ زینک ساخته شده؛ و گواهینامه IP67 را نیز کسب کرده است. بنابراین می‌دانیم که Moto Watch 70 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. این دستگاه توانایی پایش خواب، و اندازه گیری دما را نیز دارد. همچنین باید اشاره کنیم که ساعت هوشمند آینده موتورولا از سنسور سنجش ضربان قلب نیز برخوردار است.

ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 با قیمت ١٠٠ دلاری معرفی شد

این گجت با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

لیست وب‌سایت Best Buy کانادا فاش می‌کند که ساعت هوشمند مورد بحث به دستیار صوتی و NFC مجهز نخواهد بود. پس می‌دانیم که موتورولا موتو واچ ۷۰ یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه با حداقل امکانات است. Moto Watch 70 در وب‌سایت مذکور با برچسب قیمتی ۹۹ دلار کانادا (حدوداً معادل ۷۴ دلار آمریکا) مشاهده شده است. نظر شما چیست؟ آیا Moto Watch 70 یک کپی ارزان قیمت از اپل واچ است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی