حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی اوپو Reno 9 سوم آذر ۱۴۰۱ اعلام شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

سه روز پیش بود که طراحی اوپو Reno 9 Pro ،Reno 9 و +Reno 9 Pro فاش شد. امروز اما تاریخ رونمایی اوپو Reno 9 سوم آذر ۱۴۰۱ اعلام شده است. گوشی های جدید اوپو در این خانواده می توانند میان رده‌های رو به بالا باشند.

اوپو Reno 9

انتظار می رود سری اوپو رینو 9 به زودی وارد بازار شود. دعوتنامه لو رفته نشان می دهد که این شرکت تاریخی را برای عرضه در چین تعیین کرده است. این رویداد در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۱ برگزار می شود، اگرچه این تاریخ هنوز به طور رسمی تایید نشده و پوستر اصلی عکس را از پروفایل Weibo آنها حذف کرده است.

رینو ۹

رینو ۹

گوشی‌های سری Reno 9 از نظر بصری شبیه به Reno 8 هستند و جزیره دوربین به طرفین بدنه کشیده شده است. اما این بار انتظار می‌رود که تنها نسخه Pro Plus دارای برجستگی دوربین آن مدل باشد. مدل پایه و پرو فقط در بخش جزیره دوربین رنگ یا بافت متفاوتی خواهند داشت.

اوپو Reno 9 Pro و Reno 9 Pro Plus با نوشته‌هایی در پشت به تصویر کشیده شده‌اند که نشان‌دهنده وجود NPU اختصاصی MariSilicon X است که در سری‌های قبلی نیز وجود داشت. نسخه پرو دارای تراشه متنوع Dimensity 8100 خواهد بود، در حالی که گفته می‌شود مدل پرو پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری رینو ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)