حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش آهنگ گوشی اندرویدی در ویندوز 11 به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، Windows 11، شایعات

اپلیکیشن Your Phone در اوایل سال جاری به Phone Link تغییر نام داد و با طراحی جدیدی که آن را با رابط کاربری ویندوز 11 هماهنگ می‌کند، به‌روز شد. حال، این اپلیکیشن به‌زودی یک ویژگی جالب جدید دریافت خواهد کرد: پخش (استریم) آهنگ از گوشی اندرویدی در رایانه شخصی بهره‌مند از سیستم‌عامل ویندوز 11. این ویژگی بسیار شبیه قابلیت Connect برنامه Spotify است که به شما امکان می‌دهد موسیقی خود را در دستگاه‌های دیگر پخش کنید. بااین‌حال، ویژگی Phone Link احتمالاً به شما امکان می‌دهد برای مثال چیزی بیش از Spotify و شامل تمامی محتوای صوتی را پخش کنید.

پخش آهنگ گوشی اندرویدی در ویندوز 11

همان‌طور که گفته شد، اپلیکیشن Phone Link در اوایل 2022 به‌روزرساندی شده و تم طراحی و سایر تغییرات جدید را اضافه کرد. این برنامه که در ابتدا مختص دارندگان گوشی‌های گلکسی سامسونگ بود، درنهایت و با انتشار ویندوز 11، به‌تمامی گوشی‌های اندرویدی گسترش یافت.

حال طبق یک اسکرین‌شات فاش‌شده ازطریق وب‌سایت windowslatest، گفته می‌شود که این اپلیکیشن به‌زودی امکان پخش و استریم آهنگ و محتوای صوتی از تمامی گوشی‌های اندرویدی در سیستم‌عامل ویندوز 11 را فراهم می‌کند.

این ویژگی “Stream audio to your PC” نام دارد و به شما امکان می‌دهد چیزهایی را که از گوشی هوشمند خود در رایانه شخصی‌تان به‌اشتراک گذاشته شده است را بشنوید و ببینید. درحقیقت، این قابلیت به‌نوعی مشابه Spotify’s Connect است.

پخش آهنگ گوشی اندرویدی در ویندوز 11

پخش آهنگ گوشی اندرویدی در ویندوز 11

این ویژگی در بالای قسمت اعلان‌های برنامه Phone Link قابل دسترسی است. بااین‌حال، متأسفانه، ویژگی پخش آهنگ هنوز به‌طور گسترده در دسترس نیست و تنها کاربران منتخب گزینه جدید را می‌بینند که به‌نظر هم می‌رسد در شرایط کنونی هنوز کاری انجام نمی‌دهد. اما انتظار می‌رود این قابلیت به‌زودی از سوی مایکروسافت معرفی شده و در دسترس تمامی کاربران ویندوز 11 این شرکت قرار بگیرد.

نظر ما درباره ویژگی پخش محتوای صوتی گوشی اندوریدی در سیستم‌عامل ویندوز 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی