حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال ورشکستگی توییتر بخاطر ایلان ماسک وجود دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

توییتر اگرچه مدت‌ها شبکه اجتماعی آرام و بی سر و صدایی بود و حواشی بسیار کمی داشت، اما ایلان ماسک، مرد شماره ۱ حاشیه سازی در جهان با خرید این پلتفرم، خیلی زود آن را به سر زبان‌ها آورد و این روزها تقریبا هرکسی درباره آن صحبت می‌کند. در این بین برخی معتقد هستند که احتمال ورشکستگی توییتر بخاطر ایلان ماسک وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

احتمال ورشکستگی توییتر بخاطر ایلان ماسک وجود دارد

موج فشار یا واقعیت مالی و اقتصادی؟ ایلان ماسک احتمال ورشکستگی توییتر در آینده را رد نمی‌کند. اگرچه ایلان ماسک تقریبا نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرده است، اما همچنان بر کارمندان خود فشار می‌آورد. در واقع وی احتمال ورشکستگی این شبکه اجتماعی را با عملکرد جدید خود افزایش داده است. این میلیاردر ظاهرا هشدار داده است که اگر وضعیت مالی توییتر طی یک جلسه داخلی بهبود نیابد، به زودی ورشکستگی آن آغاز خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، او گفته است که نمی‌دانست این کسب‌ و کار در سال بعد چقدر درآمد از دست می‌دهد. همچنین وی افزود که احتمالا ممکن است میلیاردها میلیارد ضرر در درآمد این شبکه اجتماعی داشته باشیم. ایلان ماسک به ویژه نگران تحمل کل وزن محیط نامطلوب اقتصادی فعلی است. وی افزود، اگر یک رکود طولانی و عمیق وجود داشته باشد، ما باید بتوانیم آن را تحمل کنیم که بدترین اتفاق را برای این پلتفرم و کارکنانی که اخراج یا استعفا نداده‌اند، نشان خواهد داد.

احتمال ورشکستگی توییتر

با توجه به اینکه او اخیرا عادت توئیتر به کار از راه دور را محدود کرده است، کاملا ممکن است که ماسک از این کار به عنوان ابزاری برای اعمال فشار بر کارمندان خود استفاده کند. اکنون همه کارمندان باید حداقل ۴۰ ساعت در هفته را در محیط این شرکت بگذرانند.

به گفته GizChina، ویژگی‌های جدید توییتر نیز از موارد قابل توجه محسوب می‌شوند. البته راه رسیدن به توییتر به جایی که ماسک می‌خواهد دشوار خواهد بود. ماسک قبلا در این مورد به کارکنان خود اطلاع داده است. علاوه بر این، او یک جدول زمانی بسیار فشرده برای توسعه سیستم تایید ارائه کرد و روش جدید دریافت تیک آبی توییتر را مشخص کرده است.

درگیری داخلی به دلیل وجود حجم زیادی از بی‌ نظمی بود که توییتر را به مجموعه عظیمی از حساب‌ها و حساب‌های تایید شده تبدیل کرد که هویت افراد واقعی را در حالی که رسمی به نظر می‌رسیدند، نقض می‌کرد. سازمان رقابت ایالات متحده (FTC) که نسبت به وضعیت توییتر ابراز نگرانی کرده و به این شرکت یادآور شده است که باید به قانون و توافقنامه قبلی خود پایبند باشد، زیرا این شرکت از شکست‌های خود در بحث حریم خصوصی و امنیت داده‌ها مصون نمانده است. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان