حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کند شدن بازی ها در ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

ویندوز ۱۱ با رویکردهای جدید و قابلیت‌های نوینی برای ارائه یک تجربه دلچسب‌تر هنگام اجرای بازی‌ها عرضه شد. با این حال گویا اکنون اتفاقاتی رخ داده که این شعار را به حاشیه برده است. زیرا برخی کاربران از مشکل کند بودن بازی‌ها در ویندوز ۱۱ سخن گفته بودند و حالا نیز کند شدن بازی ها در ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کند شدن بازی ها در ویندوز ۱۱ توسط مایکروسافت تایید شد

به تازگی یکی دیگر از مشکلات اجرای بازی در ویندوز ۱۱ (نسخه آپدیت 22H2) توسط مایکروسافت تایید شده است. پس از نصب آخرین به‌روز رسانی این سیستم عامل، چندین کاربر از مشکلات این ویندوز هنگام اجرای بازی شکایت کرده‌اند. گویا آن‌ها با لگ، کندی و اشکالات دیگری روبرو هستند. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که مشکل از کارت‌های گرافیک NVIDIA است، اما گویا حتی تغییر درایورها آن را حل نکرده است. مایکروسافت در پایان هشدار داده است که برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها ممکن است در ویندوز ۱۱ نسخه 22H2 عملکردی کندتر از حد انتظار داشته باشند یا حتی فریز شوند.

کند شدن بازی ها در ویندوز ۱۱

این موضوع تجربه بازی‌ در ویندوز ۱۱ را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این غول فناوری آمریکا تایید کرده است که آن‌ها به طور ناخواسته اشکال زدایی عملکرد GPU را فعال کرده‌اند. اما مثال‌های خاصی از بازی‌ها یا برنامه‌هایی که ممکن است تحت تاثیر این مشکل قرار گیرند، ارائه نمی‌کند. لوازم الکترونیکی مصرفی نباید از این عملکرد استفاده کنند. دلیل اینکه چرا برخی از بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی در ویندوز ۱۱ نسخه 22H2 ویژگی اشکال زدایی را فعال می‌کنند یک راز است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. علاوه بر این، ما نمی‌دانیم چه تعداد از برنامه‌ها این مشکل را دارند.

این شرکت در حالی که به دنبال راه‌حلی است، به‌روزرسانی خودکار دستگاه‌های آسیب‌ دیده را به Windows 11 22H2، متوقف کرده است. کاربران باید به جای نصب آخرین نسخه ویندوز ۱۱ پرو، بازی‌ها و برنامه‌های خود را آپدیت کنند. علاوه بر این، شما این انتخاب را دارید که به نسخه قبلی همین سیستم عامل باز گردید. گیمرها قبلا با سیستم عامل جدید مایکروسافت با مشکلاتی روبرو شده بودند. صاحبان رایانه‌های دارای تراشه‌های AMD یک سال پیش متوجه کاهش عملکرد بازی‌های خود شده بودند. به هر حال، ما همچنان منتظر راه حلی برای این موضوع هستیم.

کند شدن بازی ها در ویندوز ۱۱

سهم بازار ویندوز ۱۱ مدت‌ها پس از عرضه آن نیز قابل توجه است. با گذشت بیش از یک سال از انتشار این نسخه، بخش بزرگی از جامعه ویندوز هنوز جدیدترین سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت را نصب نکرده‌اند. این بر اساس آماری است که توسط Statcounter برای ماه اکتبر گردآوری شده است. گویا تنها ۱۵.۴۴ درصد از رایانه‌های شخصی در سراسر جهان دارای ویندوز ۱۱ هستند که نشان می‌دهد نسبت به یک ماه گذشته، ۱.۸۳ درصد بالاتر است.

به گفته GizChina، در مقایسه، ۷۱.۲۹ درصد از کاربران از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند که نسبت به ۷۱.۸۸ درصد ماه سپتامبر کاهش اندکی داشته است. ویندوز ۷ با ۹.۶۱ درصد در جایگاه سوم قرار دارد. ویندوز ۸.۱ با ۲.۴۵ درصد در جایگاه چهارم و پس از آن ویندوز ۸ با ۰.۶۹ درصد قرار دارد. ویندوز XP با ۰.۳۹ درصد همچنان به سختی در جایگاه چهارم قرار دارد. به طور کلی، ۷۶ درصد از سهم بازار سیستم عامل‌های دسکتاپ در سراسر جهان متعلق به ویندوز است.

پس از آن macOS X با ۱۵.۷ درصد و Linux با ۲.۶ درصد قرار دارند. بعد از همه این سیستم عامل‌ها، اندروید ۴۲.۳۷ درصد از بازار سیستم عامل‌های جهان را در اختیار داشت. پس از آن ویندوز با سهم ۳۰.۱۱ درصدی، iOS با سم ۱۷.۶ درصدی، OS X با سهم ۶.۲۴ درصدی و لینوکس با سهم ۱.۰۴ درصدی قرار دارند. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان