حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات هدفون بادز ۲ پرو وان پلاس و تاریخ عرضه آن مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس از جمله بازیگران مطرح حوزه فناوری است که محصولاتی قدرتمند و فوق‌العاده عرضه می‌کند. این شرکت در حوزه محصولات صوتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اکنون گویا مشخصات هدفون بادز ۲ پرو وان پلاس و تاریخ عرضه آن مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مشخصات هدفون بادز ۲ پرو وان پلاس و تاریخ عرضه آن مشخص شد

بر اساس گزارش‌های دریافتی، جدول زمانی عرضه و مشخصات OnePlus Buds Pro 2 TWS فاش شده است. این هدفون‌ها قبلا وارد مرحله تولید شده بودند. Buds Pro TWS در جولای ۲۰۲۱ به طور رسمی عرضه شد. اکنون هدفون TWS پرچمدار OnePlus بیش از یک سال از عمر آن می گذرد. بنابراین، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه جانشین Buds Pro خود خواهد بود.

مشخصات هدفون بادز ۲ پرو وان پلاس

اخیر مشخصات هدفون OnePlus Buds Pro 2 TWS در فضای آنلاین منتشر شده است. ماه گذشته، افشاگری به نام استیو همرستوفر مشخصات محصول صوتی آینده را همراه با قیمت احتمالی آن منتشر کرده بود. حالا هم افشاگری به نام Mukul Sharma جزئیات مربوط به جدول زمانی عرضه Buds Pro 2 را با به اشتراک گذاشته است.

مشخصات و جدول زمانی عرضه OnePlus Buds Pro 2
تولید سری ایربادهای Buds Pro 2 TWS در چندین منطقه آسیایی و اروپایی آغاز شده است. منتشر کننده این اطلاعات ادعا می‌کند که Buds Pro 2 TWS در کنار گوشی هوشمند OnePlus 11 عرضه خواهد شد. Buds Pro 2 از همان طراحی in-ear با فرم ساقه مانند مدل قبلی خود استفاده خواهد کرد. بنابراین، احتمالا دارای سرهای سیلیکونی خواهد بود. این دستگاه صوتی احتمالا درایورهای صوتی دوگانه ۱۱ و ۶ میلی متری را به همراه داشته باشد.

مشخصات هدفون بادز ۲ پرو وان پلاس

به گفته GizChina، هدفون Buds Pro 2 مانند اکثر پرچمداران TWS از ویژگی ANC پشتیبانی می‌کند. هدفون TWS شرکت OnePlus از حذف نویز تطبیقی ​​تا ۴۵ دسیبل پشتیبانی می‌کند. همچنین Buds Pro 2 به طور خودکار شدت حذف نویز را بر اساس میزان نویز محیط تنظیم می‌کند. این محصول صوتی دارای سه میکروفون خواهد بود که در مقایسه با OnePlus Buds Pro اصلی، تماس‌های صوتی بهتری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، Buds Pro 2 می‌تواند از قابلیت صدای فضایی با کدک صوتی LHDC 4.0 پشتیبانی کند. این هدفون‌های TWS ممکن است در صورت غیرفعال شدن ANC، عمر باتری ۳۸ ساعت را ارائه دهند. با این حال، هنگامی که ANC روشن است، هدفون‌ها حدود ۲۲ ساعت دوام خواهند داشت. جزئیات بیشتر در مورد هدفون‌های TWS آینده OnePlus احتمالا به زودی به صورت آنلاین منتشر می‌شود. OnePlus احتمالا Buds Pro 2 را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ معرفی کند. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان