حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Dropship سامسونگ امکان اشتراک فایل‌ها با سایر گوشی‌ها ازجمله آیفون را فراهم می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، سامسونگ

سامسونگ همچنان به انتشار اپلیکیشن‌ها و خدمات مفید برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی خود ادامه می‌دهد. به‌عنوان بخشی از اکوسیستم برنامه‌های سفارشی Good Lock، سامسونگ اکنون یک برنامه جدید با نام Dropship را منتشر کرده است که امکان انتقال فایل‌ها از یک گوشی گلکسی با سایر گوشی‌های اندروید و حتی آیفون را فراهم می‌کند.

برنامه Dropship سامسونگ

سامسونگ اخیرا از انتشار افزونه Dropship برای اپلیکیشن Good Lock در کره جنوبی خبر داده است. این برنامه جدید امکان اشتراک‌گذاری آسان و سریع فایل بین گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی با سایر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، آیفون‌ها، آیپدها و حتی وب را فراهم می‌کند. این برنامه همچنین از اتصال اینترنت برای انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌ها استفاده می‌کند، بنابراین به سرعت Nearby Share یا Quick Share که از بلوتوث و Wi-Fi برای انتقال فایل استفاده می‌کنند، نیست.

برنامه Dropship سامسونگ

برنامه Dropship سامسونگ

پس از نصب، این برنامه به شما امکان می‌دهد فایل‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، انتخاب کرده و سپس یک پیوند و یک کد QR ایجاد کنید. حتی می‌توانید یک دوره اعتبار برای در دسترس بودن فایل‌ها تعیین کنید. برخی از محدودیت‌های این برنامه عبارت‌اند از: در دسترس بودن محدود (درحال‌حاضر فقط در کره جنوبی منتشر شده است) و محدودیت 5 گیگابایت انتقال فایل در هر روز. همچنین برای ارسال فایل‌ها به یک حساب سامسونگ نیاز دارید، اما گیرنده فایل نیازی به حساب سامسونگ ندارد.

به‌نظر می‌رسد محدودیت دیگر، الزام اندروید 13 (One UI 5.0) برای استفاده از برنامه باشد. به‌علاوه، Good Lock در بسیاری از کشورها و برای تلفن‌های رده‌پایین سامسونگ در دسترس نیست. درحالی‌که این برنامه مفید به‌نظر می‌رسد، محدودیت‌های زیادی هم دارد و شاید بهتر باشد از همان برنامه‌های ذکرشده در بالا و یا Zapya و ShareIt که درمیان ایرانی‌ها نیز محبوب هستند، استفاده کرد.

نظر شما درباره انتشار برنامه Dropship سامسونگ برای انتقال فایل از گوشی‌های گلکسی به سایر دستگاه‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی