حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی از برند جدید LYTIA برای سنسورهای تصویر موبایل رونمایی کرد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، سونی

سونی به‌تازگی برند جدید LYTIA را معرفی کرده است که نشان‌دهنده‌ی حسگرهای تصویر موبایل این برند در بازار می‌باشد. این رونمایی، اخیراً توسط کمپانی Sony Semiconductor Solutions (SSS) اعلام شده است که بر روی سنسورهای دوربین تمرکز می‌کند.

برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی

از هم‌اکنون، حسگرهای جدید غول فناوری ژاپنی دارای نام تجاری LYTIA خواهند بود و همچنین با همین نام تبلیغ و به بازار عرضه خواهند شد. قابل‌ذکر است که نام تجاری LYTIA دو کلمه را ترکیب می‌کند که شامل Lyra (صورت فلکی) و کلمه «نور» است. این شرکت ادعا کرده که سنسورهای تصویربرداری جدید با برند LYTIA برای ارائه تجربه‌ای فراتر از تصور به کاربران طراحی شده‌اند.

در بیانیه رسمی SSS پیرامون معرفی برند جدید آمده است:

    «LYTIA قصد دارد تاریخ خود را در کمک به فرهنگ عکاسی و فیلم‌برداری گوشی‌های هوشمند ازطریق دسترسی افراد بیشتری به تجربیات تصویربرداری خلاقانه و فراتر از تصور ایجاد کند.»

برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی

برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی

این برند همچنین معتقد است که LYTIA درک حسگرها را برای افراد آسان‌تر می‌کند. علاوه‌بر این، حسگرهای تصویر سونی به‌لطف نام تجاری جدید، بهتر شناخته می‌شوند و در بازار گوشی‌های هوشمند قرار خواهند گرفت. درحال‌حاضر، این شرکت هنوز جزئیات دقیق‌تری در مورد آینده یا برنامه‌های آتی LYTIA فاش نکرده است. بنابراین تنها چیزی که در شرایط کنونی تأیید شده، این است که سونی بر روی سنسورهای تصویر موبایل جدید خود برای آینده تمرکز خواهد کرد.

این شرکت معمولاً حسگرهای تصویر تلفن همراه خود را با نام تجاری “IMX” عرضه می‌کند که هنوز هم در انواع گوشی‌های هوشمند پرچمدار وجود دارد. اما اکنون، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک تغییراتی در نام‌گذاری جدیدترین سنسورهای دوربین سونی ایجاد شود. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این موضوع باید مدت‌زمان بیشتری منتظر بمانیم.

دیدگاه شما درباره برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی با تمرکز بر روی سنسورهای تصویر موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sajjadfox

واقعا نمیدونم چرا اینقدر از سنسور های سونی بیشتر از بقیه برند ها خوشم میاد خیلی باهاشون حال میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی