حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید اقتصادی 6 کالایی که هر روز مصرف می کنیم

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با نگاهی به اطرافمان خواهیم دید که برای تجربه زندگی بهتر و راحت تر، یک سری کالا وجود دارند که آن ها را هر روز مورد استفاده قرار می دهیم. این کالاها اکثرا مصرفی و دور انداختنی هستند و در طول ماه و سال هزینه های زیادی را بابت استفاده از آن ها پرداخت می کنیم. اینجا به بررسی 6 کالایی که هر روز مصرف می کنیم خواهیم پرداخت تا ببینیم اگر خریدی اقتصادی داشته باشیم چقدر هزینه های ماهانه و سالانه کاهش پیدا می کند.

1.      دستمال کاغذی

اگر متعلق به نسل جدید باشید، حتما در فیلم های قدیمی مشاهده کرده اید که اکثر شخصیت ها همیشه همراه خود یک تکه پارچه حمل می کردند تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایند. در دوران قدیم استفاده از یکبارمصرف ها بسیار محدود بود و متداول شدن استفاده از برگ های تیشو طی 50 سال اخیر در دنیا جا افتاده است.

دستمال کاغذی ابتدا با نام کلینیکس در ایران شاخته شد، چون اولین برندی بود که مردم با آن دستمال کاغذی را شناختند. این محصول به دلیل تسهیل در مصرف، خیلی زود بین مردم جا افتاد و امروز به کالایی تبدیل شده که در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه دستمال کاغذی اقتصادی پیدا کنیم؟

موارد مختلفی برای شناخت این محصول وجود دارد که می توانید در مقاله چگونه بهترین دستمال کاغذی اقتصادی را بشناسیم مطالعه بفرمایید.

دستمال کاغذی ها در انواع مختلفی تولید می شوند و دستمال کاغذی اقتصادی نیز یک مدلِ ارزان از آن ها محسوب می شود که این روزها پرفروش ترین محصول سلولزی بازار محسوب است.

تقریبا تمام شرکت ها و مراکز تجاری برای تامین دستمال کاغذی، از بسته های نایلونی اقتصادی استفاده می کنند و این باعث می شود در هزینه ها با کاهش چشمگیری مواجه شوند.

  • • دستمال کاغذی جعبه ای به دلیل استفاده از مقوا و طرح های چاپی رنگی گرانتر است
  • • در دستمال کاغذی های اقتصادی از مواد بازیافتی هم استفاده می شود اما باید برندی را انتخاب کنید که مقدار استفاده از مواد بازیافتی در آن ها بسیار کم و استاندارد باشد؛ مانند دستمال کاغذی تلما که در رشت تولید می شود و پرفروش ترین دستمال کاغذی استان گیلان است.

راهکار خرید ارزان دستمال کاغذی

خرید دستمال کاغذی اقتصادی بهترین راهکار برای کاهش هزینه هاست، اما یک راه حل دیگر هم وجود دارد و آن خرید کارتنی دستمال کاغذی است. فروشگاه های اینترنتی محدودی در سطح کشور وجود دارند که با جست و جوی عبارت خرید کارتنی دستمال کاغذی اقتصادی تلما با قیمت عمده می توانید یک کارتن را با ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین از آن ها خریداری کنید.

2.      دستمال توالت رولی

در ادامه مطالب ذکر شده، دستمال توالت هم جزو 6 کالایی که هر روز مصرف می  کنیم قرار می گیرد، اما دستمال توالت با شیت های اقتصادی در بازار وجود ندارد، بلکه برای کاهش هزینه ها، بسته های اقتصادی 12 رول توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می شود.

حالا فرض کنید این قابلیت وجود داشته باشد که بسته های 12 عددی دستمال توالت را هم بتوانید به صورت کارتنی بخرید؛ اقتصادی در اقتصادی!

یکی دیگر از مواردی که می توانید برای خرید اقتصادی دستمال توالت در نظر بگیرید، تعداد لایه ها یا شیت است. دستمال رول های 3 لایه تا 5 لایه در بازار موجود هستند. برای کاهش هزینه ها و همچنین حفظ کیفیت، پیشنهاد می شود دستمال توالت 4 لایه خریداری کنید؛ کارتان را راه می اندازد!

برای این خرید مقرون به صرفه می توانید عبارت خرید کارتنی دستمال توالت تلما 12 قلو با قیمت عمده را در اینترنت جست و جو کنید.

3.      کیسه فریزر

با ظهور یخچال هایی که دما را تا 20 درجه زیر صفر نگه می دارند، زندگی انسان ها دچار تغییرات زیادی شده و این روزها دیگر نگهداری مواد غذایی در خانه یک معضل نیست؛ قدیم ها بود!

در دنیای امروز برای نگهداری و حتی حمل مواد غذایی خرد شده از کیسه فریزر یا کیسه های نایلونی از جنس پلیمری استفاده می شود و این باعث شده هیچ خانه ای بدون کیسه فریزر قابل تصور نباشد!

هزینه خرید کیسه فریزر در این سال ها کمی زیاد شده و کارخانه های تولید کیسه فریزر برای عرضه نسخه اقتصادی این کالا به افزایش برگ های کیسه فریزر، تا 500 برگ اقدام کرده اند. خرید رول های 500 برگ کیسه فریزر می تواند اقتصادی ترین انتخاب ممکن برای منازل مسکونی یا واحد های تجاری محسوب شود.

4.      چای بسته بندی

در لیست 6 کالایی که هر روز مصرف می کنیم، تنها خوراکی چای است! البته کالاهایی مانند روغن، شکر و… هم وجود دارند که هر روز مصرف می کنیم، اما معمولا قیمت ثابتی دارند که از طریق دولت اعلام می شود.

اعتیاد اکثر ایرانی ها این است که هر روز چندین لیوان چای مصرف می کنند و اگر این کار را نکنند، خستگی از تنشان بیرون نمی رود و حتی سردرد می گیرند!

خرید اقتصادی چای یک راهکار مشخص دارد و آن هم خرید به صورت فله ای در سفر به شمال است؛ حال سوال اینجاست که

  • • اگر به شمال سفر نکردیم؟
  • • اگر به بهداشت چای فله اعتماد نداشتیم؟
  • • اگر چای ایرانی دوست نداشتیم؟

به هر حال همه از شرایط ایده آل خرید چای فله برخوردار نیستند و مجبور به خرید چای بسته بندی می شوند، بنابر این اگر بخواهیم چای بسته بندی اقتصادی بخریم بهتر است از بسته های بزرگ چای استفاده کنیم.

پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید چای ایرانی مقرون به صرفه بخرید، کمی جست و جو کنید و از لاهیجان، رودسر، فومن و شهرهایی که در آن ها چای کشت می شود یک فروشنده پیدا کنید تا برایتان چند کیلو چای را توسط باربری اتوبوسرانی ارسال کند؛ برای پیدا کردن چنین فردی می توانید از برنامه دیوار و تنظیم شهر روی شهرهای ذکر شده، فرد مورد نظر را پیدا کنید!

5.      مایع دستشویی

تا همین یک دهه پیش، صابون نقش اصلی را برای شست و شوی دست ها ایفا می کرد اما امروز، این مایع دستشویی است که در هر جا و مکانی برای شست و شوی دست ها استفاده می شود.

مدل های متنوع با رایحه های فراوان و بسته بندی های بزرگ و کوچک؛ هر مدی نیاز داشه باشید می توانید مایع دستشویی بخرید، اما اگر صحبت از خرید اقتصادی مایع دستشویی باشد، قطعا خرید بسته های 4 لیتری می تواند بهترین راهکار باشد.

انتخاب برند معتبر اما اقتصادی

در تکمیل صحبت های قبلی، یک راهکار دیگر هم برای کاهش هزینه ها وجود دارد و آن شناسایی برندهای با کیفیت اما کم نام و نشان است؛ یکی از این برندها توفیری است!

برند توفیری هم به صورت کارتنی در اینترنتی وجود دارد و می توانید با جست و جوی عبارت خرید کارتنی مایع دستشویی 4 لیتری توفیری با قیمت عمده، به اقتصادی ترین گزینه ممکن دسترسی پیدا کنید.

6.      کیسه زباله

اگر ساکن آپارتمان باشید، معمولا برای بسته بندی زباله ها با چالش های متعددی مواجه خواهید شد و شاید انتخاب یک کیسه زباله مرغوب، تنها راهکار شما برای رهایی از مشکلاتی مانند سهولت در بسته بندی باشد؛ اما این کمی گران تمام می شود!

اگر می خواهید یک کیسه زباله اقتصادی بخرید به این موارد توجه کنید:

  • • رنگی نخرید؛ فقط مشکی
  • • رول های ساده؛ بدون جعبه و بسته بندی شیک
  • • با اینکه دردسرش بیشتر است اما کیسه زباله بدون بند را انتخاب کنید.
  • • کیسه زباله های ضخیم را کیلویی بخرید!

نتیجه گیری؛ خرید اقتصادی با تهیه بسته های اقتصادی

به صورت کلی، با گشت و گذار در بازار می توانید به کل‌فروشی ها سر بزنید و محصولات اقتصادی برندها را تهیه نمایید، اما اگر فرصت چنین کاری را ندارید، فروشگا های اینترنتی متعددی هستند که با جست و جوی عبارت خرید کارتنی با قیمت عمده، شما را به کالای اقتصادی مورد نظرتان می رسانند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات