حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ قرار است پرچمداران جدید سری Galaxy S23 خود را در اوایل سال 2023 معرفی کند. این خانواده مشابه روند سه سال گذشته کمپانی کره‌ای، شامل سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود. حال امروز، گلکسی اس 23 پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که با توجه به شماره مدل SM-S916U، مربوط به نسخه ایالات‌متحده این گوشی می‌باشد.

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23 پلاس

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، گوشی +Galaxy S23 در ایالات‌متحده دارای شماره مدل SM-S916U خواهد بود. این لیست نشان می‌دهد که این گوشی قرار است پردازنده مرکزی اسنپدراگون 8 نسل 2 را به‌همراه داشته باشد که در زمان نگارش این مقاله، هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است و علاوه‌بر آن، 8 گیگ رم نیز دریافت خواهد کرد. بااین‌حال، این مدل مربوط به نسخه پایه این گوشی بوده و سامسونگ نسخه‌های دیگر با مقدار رم بیشتر از این گوشی را نیز عرضه خواهد کرد.

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23 پلاس

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23 پلاس

طبق این لیست، گلکسی +S23 یک تراشه هشت هسته‌ای با کد Kalama خواهد داشت و پیکربندی 1+3+4 را دریافت می‌کند. هسته اولیه با فرکانس 3.36 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و سه هسته باقی‌مانده با فرکانس 2.02 گیگاهرتز کار می‌کنند. علاوه‌بر این، GPU همراه با این تراشه، Adreno 740 GPU است.

از دیگر جزئیات می‌توان به 8 گیگ رم در +Galaxy S23 اشاره کرد. شما همچنین به اندروید 13 در خارج از جعبه دسترسی خواهید داشت. نتایج بنچمارک همچنین نشان می‌دهد که اسنپدراگون 8 نسل 2 امتیاز 1485 را در تک‌هسته‌ای و 4844 را در چندهسته‌ای کسب کرده است. نکته دیگری که شایان‌ذکر می‌باشد این است که این امتیازات ممکن است از حالت نهایی دور باشند زیرا +Galaxy S23 موردبحث کم‌وبیش در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و این بدان معناست که عملکرد واقعی آن در زمان عرضه رسمی ممکن است متفاوت باشد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون امتیاز بنچمارک گلکسی اس 23 پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی