حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A14 سامسونگ چه باتری و دوربین خواهد داشت؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی هست که خروجی کارخانه شایعات درباره گوشی اقتصادی جدید سامسونگ، پربار بوده است. یکی از گزینه‌های ارزان سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را می‌توان Galaxy A14 دانست، دستگاهی که هنوز معرفی نشده است. بیاید با هم ببینیم که در گزارش‌های جدید گفته می شود که گلکسی A14 سامسونگ چه باتری و دوربین خواهد داشت؟

باتری و دوربین گلکسی A14 سامسونگ

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه جانشین گلکسی A13 5G است و ما گزارشی درباره چند مشخصه کلیدی آن داریم. این دستگاه احتمالی با نام گلکسی A14 باید عرضه شود.

طبق گزارش منتشر شده، این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. گلکسی A13 نیز به همین دوربین مجهز شده بود. همچنین درست مانند نسل قبلی خود همراه با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شناسه قطعه EB-BA146ABY همراه خواهد شد.

همانطور که گفتیم این مشخصات با گلکسی A13 و مدل 5G آن مطابقت دارد. البته انتظار می رود در Galaxy A14 و در راستای ارتقاء دوربین سلفی، شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی جدید باشیم.

گلکسی A14

گلکسی A14

اوایل این ماه بود که رندرهای Galaxy A14 را دیدیم. این رندرها طراحی ظاهری آشنا را نشان می داد و همچنین شنیدیم که این دستگاه یک LCD در اندازه 6.8 اینچی و از نوع TFT را با وضوح +FHD ارائه می دهد.

دیگر گزارش‌ها جدید حاکی از آن هستند که گلکسی A14 قبل از پایان سال با برچسب قیمتی حدود 230 یورو عرضه خواهد شد. همچنین هیچ اشاره ای به عرضه مدل 4G برای امسال نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی اقتصادی 5G سامسونگ هستید؟ باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)